Tarlamız....

 Tarladaydık bu haftasonu yine. Serinleriz demiştik ama orası da fenaydı. Ney berbat yaptı bizi..Yine de çalıştık sulamamızı yaptık.
İçimden geldi tarlamızın evrimini paylaşayım bugün dedim. Yukarıda bir kolaj yaptım. Tarlanın içindeki ev görülüyor ya felaketti. Devrim sıvadı, fayans döşedi. İlk zamanlar bu yüzden zeytinlerin çapalaması tamamen bana aitti...Ranza götürdük bu yıl, tam bir oda oldu. Tertemiz kalabiliyoruz artık...

 Mutfak kısmı da ocak vardı ama eski ve fare geliyordu bacadan. Yıktık onu, yine sıvadık, fayans döşedik. Mutfak lavabosu falan. Tam oldu. Şimdi tertemiz kullanıyorum. Dolap, telli raf yaptım buraya da....

 Tarlada bulduğum masa, eski raf ve sandalyeleri de boyamıştım ilk zamanlar. Hepsini kullanıyorum...



Ürünler de zaman içinde çeşitlendi tabiki. Zeytin tarlası olarak almıştık. Ceviz, badem, asma, nar, keçi boynuzu vs. de diktik bakalım. Biraz zahmetli ama ürünler oldukça çok hoşuna gidiyor insanın...

 Gece çekiminde hareket etmemek lazım:))))


Yorumlar