Eski çekmece tel dolap oldu.....


Yine yeniden bir eski yenileme:))) Seviyorum ben dönüştürmeyi eskiyen şeyleri yeniden kullanmayı. Hep demişimdir atmak çok kolay, çöpçü alıp götürüyor zaten. Yenilemek ise büyük keyif....


Bizde eski çekmecelerin sonu gelmiyor sanırım. Daha önce banyoma- merdivene raf, dikiş makinem için makara rafı falan yapmıştım bu çekmecelerden. Urla'da bulunca yine değerlendirdim. (3 tane daha var. Eylemlerim devam edecek yani)

Çekmeceyi önce beyaza boyadım. Alan büyük olduğundan bildiğiniz tavan boyası kullandım. Benim ölçü işleri ile aram olmadığından Şu ön kapafın çıta çervesini Devrim yapıverdi. Onu da beyaza boyadım. Araya da raf ekledik bir tane. Çerçeveye iç taraftan tel geçirdik. Bir de peçete süslemesi....


Kapağın açılmış hali. 


Bu tarla için yaptığım bir dolap. Henüz yerine gitmedi. Tarlada şu ağaçların etrafını çapalamayla uğraştığımızdan mutfak kısmına geçemedik daha. Bundan sonra mutfağı da tamamlarız artık....


Yorumlar