Geri dönüşüm dolap....


Yine tarla için yaptığımız geri dönüşüm bir dolap daha. Bunu da tarlanın mutfak kısmı için düşündüm. Urla'daki mutfak yeniemeden elimizde kapaklar var. Onları kullandık. Yanlarını ve raflarını paletlerden çıkar tahtalarla, arkasını pvc ile yaptık. Kapaklar ters:)) Devrim neden öyle yaptı anımsamıyorum (epey oldu bu yapılalı da) ama menteşeler öyle denk gelmiştir sanırım.

Kapakları tavan boyası ile boyadım. Tarla için kullanılacağından açıkcası pahalı bir boya tercih etmedim. Bizim satın aldıklarımız su basabilir demişti. Evin hemen arkasından dere geçiyor. Nitekim kışın burada bir sel vakası yaşanmış. İzlerden belli oluyordu.




Zemin yüzünden alta tahta koymuştum ama bu gidişte yerini değiştirdim oldu....Kapakların içini boyamadım zaten vernikliydi nasılsa görünmeyecek. Dediğim gibi amaç tarlada birşeyleri toparlaması.


Yorumlar