Mavi-beyaz

Tarladaki oda için yaptığım ilk geri dönüşümler. Acaleciliğimin kusurları fotoğraftan bile görünüyor dimi:)))

 Simsiyah olan rafları daha bir iç açıcı görünsün diye beyaz astar geçtim. Amacım bembeyaz bir şeydi. Sonradan yer fayansları mavi olunca biraz mavilik katsam oldum. Nette bolca örneklerini gördüğümüz dantel koyup boyama fikri cazip geldi bana. Denemesi bir kutu sprey bobaya bakar sonuçta....

Bir kat astar boya geçtiğim rafı daha sonra beyaz yağlı boya ile boyadım. Akrilik ile boyansa belki daha şık olur ama tarlada ne olur bilemiyorum. Arkadan dere geçiyormuş, neredeyse odaya sıfır. Kışın taşabilir dendi. Yağlı boya daha mantıklı geldi o yüzden.

Geçen hafta evdeki eski bir tülü götürdüm, üzerine koyarak sprey boya ile boyadım. Acelecilik burada devreye girdi. Alt raflarda arka tarafı korumak gerekliydi. Ben direk tülü koyup boyadım yine. Biraz da rüzgarın azizliğine uğradım malesef. Bulaşması da kaçınılmaz oldu.....



Eski hali aşağıda. Yine de fena iş değil gibi....


Yorumlar