Sandalyeler yenilendi






Karlada bulduğum 3 ahşap sandalye temizlendi, yenilendi, kullanıma açıldı....

Sandalyeler yukarıdaki gibiydi. Üzerleri kuş pisliği doluydu. Önce oturma yerlerini çıkardım. Bu kısımları eve getirip iyice temizledim. Dış kumaşlarını evde olanlarla yaptım.


Mesela yukarıda çiçekli olan kumaş eski bir divam örtüsünden kalan. Epey kalın-tok bir kumaş. Sarı olansa kot etekti bir zamanlar:)) Üzerindeki ek yerlerinin nedeni bu.
Fotoğrafını çekmemişim nedense üçüncüsünün süngeri de bitik olduğundan daha geç bitmişti. Oda mor çeçikli bir kumaş.


Ahşap kısımlarını ise tarlada hallettim. Önce ahşap koruyucu ile boyadım. Sonra da sprey boya ile. Sprey boya iz bırakmıyor, daha pratik geldi bana. Kimine tül koyarak desen de verdim. Aslında yeni değiller, yaz boyu kullandık bu sandalyeleri. Hoş bize döndüncüsü de gerekli ya. Bulursam bir yerlerden takımı tamamlayacağım...

Yorumlar