Takı askılığı




Daha önce kendime yaptığım odun dilimi ve dallı takı askısından kardeşimde istemişti. Aslında kız isteyeli çok oldu ama odunu zımparalamak gözümde büyüdüğünden bekliyordu öylece. Hafta sonu alet edevat ortaya dökülünce Devrim'in önüne koymuştum zımparalanacak bir kaç parçayı da. Baktım onun işi uzun. Günler kısa odun sehpam bitsin de istiyorum, ben yaptım.
Bizde canavar adı verilen aletten var. Benim oldukça ürktüğüm bir şey. O bıçağı fırlayıverecekmiş gibi geliyor. Hoş bir kez kitaplığı yaparken kırılmıştı ve Devrim'e çarpmıştı da. Neyse bir cesaret birkaç parça şeyi zımparaladım ama pek komiktim.....

Yorumlar

  1. çok şık olmuş ben bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. o aletten bende korkuyorum :)) askılık yine çok güzel olmuş.kardeşin güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de ama işte evdeki zımparamız o şimdik....Teşekkür ederim:))

      Sil
  3. Renk renk çok hoş olmuş canım ellerine sağlık güle güle kullan aman o canavar denen alete dikkat adı üstünde canavar sesi hep beni ürkütmüştür...
    Bu arada bilgisayaranızın kasasını görmedim sanmayın onada bir yorum gelsin :)) çok renkli neşeli ve sıradışı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarım çok uzun zaman önce boyandı Yıldız. Hatta
      http://adadenizi.blogspot.com/search?q=delilik+projesi&x=11&y=12
      burada paylaşmıştım. Delilik projem o benim:)))

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlıkne güzelbirfikirbu böyle bayıldımbanada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Canım yaaa uğrayamadım ne zamandır. ellerinize sağlık senin de (sehpa için) devriminde çok güzel oldular.
    Yıldız haklı kasa süper görünüyor deliliğin böylesine kurban olurum:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder