Takı ağacım....






Geçen hafta azıcık odunlarımla ilgilendim yine. Aklımda epey fikir var ama şu zımparalama olayı beni durduruyor hep. Sevemedim gitti zımpara olayını....

Elimde var olan bir odun dilimini takı ağacı olarak değerlendirmeye karar verince de zımpara olayını desenli kağıtla çözdüm..... Önce ortasını elimdeki dala göre deldim. Dalı verniklemiştim zaten. Desenli kağıdı yapıştırdım. Dallarından birine pofuduk pofuduk diktiğim kumaş kuşu da yerleştirdim...Bir miktar takımı üzerine ekledim....İğreti durur mu demiştim ama yatak odamda hoş bir aksesuar oldu....

Yorumlar

  1. çok da güzel durmuş,bende de verniklenmeyi bekleyen bir dal var böyle...bahara ne kaldıııı yapçaz bi şeylerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son Urla'ya gittiğimde deniz kısıyından dal parçaları toplayacaktım. Onlar pürüzsüz oluyor ama hiç yoktu. sizin oralar müsait böyle etkinliklere

      Sil
  2. ooooooffff...oduncu guzelınede böyle bır takı agacı yakısırr..harıkaa olmusss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "oduncu güzeli" sevdim bu tanımlamayı:)))) teşekkür ederim....

      Sil
  3. Gayet de güzel olmuş :) bundan iyisi şamda kayısı

    YanıtlaSil
  4. Doğal malzemelerle yaptığınız çalışmaları çok beğeniyorum.Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap hanım:))))napim seviyorum odunları...

      Sil
  5. Senin bu tarz çalışmalarına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan saol:))) yolun buralardan geçer senin uğra dilediğin odun dilimlerinden, dallarından sana da yaparız aslında...

      Sil
  6. saadet hanım çok ama çok beğendim.harika bişey olmuş.hem doğal hem şık hem işlevsel.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay, (hani artık hanımı da atsak diyorum)........

      Sil
  7. Yaaa noolcak bizim halimiz bilmem... Bu güzel fikirler, bu fikirlerden doğan yeni fikirler... Odun geldiğinde burada yapıyorlar yarmasını, bn başlarında "ay dur onu yarma bana ver, dur onun kabuğunu uzat bana...", budama zamanında "dur o dalı atma, şurasını kes ayır bana ver...."
    Önceki gün tv de ev yenileme programında kalın dallı bir parçayı alçı ile daha da kalınlaştırıp aplik yaptılar... hoş oldu yaaa, gerçi ben alçılamadan düşündüm.... bak bi fikir daha işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum Banu, neyse çöp ev demelerinden odun ev demeleri daha iyi olur sanırım.....Aplik hiç düşünmemiştim iyi fikirmiş. Ben de runner gördüm ince ince dilimlemişler dalları. yeniden bulayım ben onu da paylaşayım aslında....

      Sil
  8. hımm yakışmış , meyveleride pek güzel :) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) o meyveleri takmıyorum ama. Ben almasını seenlerdenim iş takmaya gelince hep unutuyorum....

      Sil
  9. blogları dolaşıyordum bak arkadaşın çalışması tam senilk o da doğal temaları çok seviyor:)
    http://hertelden-everything.blogspot.com/2013/02/dal-cerceveli-kedili-pano.html

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş gerçekten,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ala olmuş bundan iyisi şamda kayısı

    YanıtlaSil
  12. Canım ellerine sağlık çok beğendim, bana da böyle bir ağaç lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadiş buralardasın nasıl olsa artık. İstediğin zaman ayarlarız sana böyle birşey.....

      Sil
  13. Ben de takı çok kullanırım, bana da lazım böyle bir şey :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder