Fotoğraf ağacında son durum....

 Ağacımın dallarını süslemek vardı kafamda zemin süsleniverdi:))) Bir adet taş boyama uğur böceğimiz var. Kağıttan basit mantarlar yaptım. Hemen oluverecek ya öyle örgü-keçe uzun sürerdi şimdi. Benim sonucu tez zamanda görmem gerekti....

 Bunlarda kaplumbağalarımız. Keçe üzerine ceviz kabuğu.....

 Yapma çiçekler serptim bir de etrafa, minik bir bahçe hvasında oldu sanki....



Bu da son çiçeğimiz. En büyük yeğenim Burak'ın fotoğrafını eklememiştim ağaca. Bilgisayarımda bir türlü bulamadım uygun bir fotoğrafını. Büyüdü ya artık hiç karelere girmiyor.....Neyse dün akşam albümleri karıştırırken babamla olan bu fotoğrafta karar kıldım. Küçüklüğü ama olsun. İsterse ve tabiki verirsen bir tane de şu halinden ekleriz....

Yorumlar

  1. ne şeker ve anlamlı olmuş...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de içime sindi ama daha anneme veremedim....

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, kaplumbağalar ise harika:)
    not: Bana yorum bırakabiliyor musun bir kontrol edebilir misin hata veriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Fadiş. O kaplumbağalardan yıllar önce yapmıştım çocuk odası kapı süsü için. Bu biraz aceleye geldi hatta...

      Sil
  3. Çok şirin olmuş,ellerine sağlık.Hele kaplumbişlere bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder