.:

15 Mart 2012 Perşembe

Deniz...


15 mart 2005...Deniz beyimizin doğum günü. Birlikte koskoca 7 yılı devirdik. Haftalardır hesaplıyor doğum gününü. Artık takvimi de öğrendiler ya. "ne zaman gelecek, şu kadar gün kaldı" diye. Pazar günü yapılan doğum günü kutlaması pek sayılmıyor anlayacağınız...

Her gören babasının kopyası olduğunu söylüyor. Ama huyları çok çok farklı. Hatta Devrim'le ben "bu çocuk kesin hastanede karıştı" deriz zaman zaman. O odun adamdan bu kibar çocuk zor yani.

Duyguludur Denizim, kibardır. Yeni bir kıyafet aldığımda hemen farkeder mesela. Yorumlarda bulunur. Yazın "sen niye topuklu ayakkabı giymiyorsun" demişti bana. Biraz makyaj da yapsam falan. Oje, ruj ilgisini çeker beğenir süslü bayanları. Ana sınıfındayken öğretmeni için " siyah giyiniyor ama pulları var" diyordu gözlerini koca koca açıp. Kokoş benim oğlum.

En sevdiği renk kırmızı. Devrim üzerinde tek bir kırmızı çizgi olan gömleği bile giymez. Ada'nın da vardır "kız rengi, erkek rengi" takıntısı. Lider ruhludur bir de. Babamız ve abimiz asosyaldir. O bilmediği ortamlarda arkadaş bulur kendine. Dedim ya karışmış bu çocuk bir yerlerde.

Geçenlerde konuşuyorduk Devrim'e çok benzemesi üzerine Devrim "ben çok istedim ya ondan bana benzemiş" dedi. Unutmuşum ben. Ada'dan sonra ikinci bir çocuğu istemiyordum pek. Limoni zamanlarımız bolcaydı. Ama şimdi iyiki yapmışım bu maymunu diyorum. O koca koca gözlerini açıp yaptığı yorumlar, kriz anlarına damgasını vuran çıkarımları...

Güzel oğluşum hep mutlu ol. Abinle birlikte hep güzel günler görün:)))