Urla

Devrim'lerin evi olduğu ve hala da ablası orada yaşadığı için sık gittiğimiz bir yer Urla. Hoş ağustostan beri sınav maratonu başladı için bu sıklık pek azaldı ya. Deniz gitmeyince biz de azalttık. Gerekirse Devrim tek gidiyor ya da şöyle bir tarla gidiş dönüşü uğruyoruz.

Çeşitli zamanlarda Urla'da çektiğim kareler olsun dedim bugün. Deniz kıyısında yürümeyi özlediğim için de olabilir.))



Geçen yıldan beri duruyor şu tekne. Bu yıl da oradaydı.


Bu martılar da en son gidişten. Tarla dönüşü uğramıştık. tabi ki ben sabah sabah kıyıda yürüyüşümü yaptım.



Mayıs ayı ama o gün o kadar çok deniz anası vardı ki. İnsanlar pek girmiyordu.


Geçen yıl mart ayından. Sular ne kadar çekilmiş. Aşağıdaki kareden daha çok anlaşılıyor. Ayağımda spor ayakkabı ile denize doğru yürümüştüm. Denizin içinden kıyıyı çektim.




 

Bu arada evin en küçüğü dediğimiz Deniz 18 oldu. Aile olarak bu seçimlerde oy kullanma oranımız yüzde 100 arttı:))) O sınav yılında, ben cidden gündem yüzünden çökmüş durumdayım. Böyle bir bisküvi pastası ile kutladık 3 kişi.

Yorumlar

  1. Her bir fotoğrafa ayrı bayıldım.🪷💫 Ülke gündemi hepimizin böğürune oturdu...🥺
    Deniz'in yeni yaşı kutlu olsun 🙏🏻 yolu bahtı açık olsun 🙏🏻

    YanıtlaSil
  2. O adaya bağlanan yolun kenarında bizim babamın miras haklarını yiyen ağbisinin ( izmirin gizli sakıp sabancısının )evi var, oraya gittim sanki bir an o resimde...
    Her bir resim muhteşem güzellikte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Urla'daki evler çok değerli. hatta biraz gereksiz aşırı arttı son yıllarda. Ada taraflarındaki evlerin yerleri de cidden güzel. Kötü olmuş sizin durumlar

      Sil
  3. umarım başarılı bir sınav olsun Deniz için, ne yazık ki normal zamanlar değil yaşadıklarımız. Kareler yine çok güzel, Urla'yı gördüğüm 1-2 defa sevmiştim. :) her geçen zaman daha kötüyü getiriyor gibiyse de biran önce güzel günler görelim diyorum, umut etmiyorum artık zira yeniye dair bir şey kalmadı içimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evet çocuklar için yine kötü bir zaman. Ada da covidin ilk sınavına denk gelmişti. Çocuklar belirsizlikten rahatsızlar.

      Sil
  4. Mutlu yaşlar dilerim Deniz. 18 mühim yaş:)
    Urla'ya geçen yıl tam da bu ay da uğramıştık. Çeşmealtı'ydı galiba çok şirin bir yerdi,çay içmiştik, balık mezatı yapıyorlardı, sakindi. hava güzeldi. Tam gezemedik aklımız kaldı. Şİmdi resimlerinizi görünce yine bir gidesim geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol:))) Çeşmealtı biraz daha ileride kalıyor. Güzel yerler, kışın sakin keyifli. Bu yıl biz de pek gitmiyoruz. malum sınav yılı

      Sil
  5. Mersin'den Urla'ya taşınalı yaklaşık bir yıl oldu. Urla'yı birkaç satıra sığdırmadan birgün uzun uzun anlatmayı planlıyorum.
    Fotoğraflarınız ne güzel. Ustaca çekimler olmuş. Elinize sağlık.
    Deniz'in yeni yaşını kutluyor, başarılar diliyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yorumda dikkatmi çekmişti orada olduğunuz. Hatta soracaktım unutmuşum. Ben daha çok fotoğraf kısmındayım, yazı özel bir alan.

      Sil
  6. urlaaaa, yörük evinde kahvaltı ve şafak lokantasında şevketibostan demek yazları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki orada ev olduğundan hiç dışarıda kahvaltı olayı olmuyor. Zaten termosa çay koy git sahile yeter. Mis gibi deniz havası

      Sil
  7. O güzel denk geldi. Deniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllara ☺️. Urla ne güzelmiş hiç gitmedim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder