.:

29 Aralık 2011 Perşembe

Yeniyıl ruhu



 Kumaşın ham hali...


Hani çocuklara aldığım pazen kumaş vardı ya onların artıklarından çıktı bu pano. Kahverengi geyikli-ağaçlı bir kumaş. Ben severim böyle ağır renkleri. Dikme işi bittikten sonra kalan artık kumaşları nasıl değerlendirsem diye düşünürken çocukların yılbaşı etkinlikleri ilham verdi bu kez.

Şu kırtasiye malzemelerinin yenilerine ben yetişemiyorum. Yapışkanlı sim icat etmişler. Ada için hiç istenmemişti ben de denk gelmemişim. Deniz için alınca kumaşlar a gözümün önünde olunca böyle bir şey çıktı ortaya.

Kumaşın hoşuma giden kısmını sert strafora yapıştırdım önce. Sonra yapışkanlı simlerle kenar çizgilerinden geçtim. Biraz da ağaca süs yaptım. Deniz istedi bir de mavi bulut ekledik....

Hem geri dönüşüm hem hoş bir pno çıktı ortaya. 10 marifetteki yarışmaya gönderdim bir de...