Yeniyıl ruhu



 Kumaşın ham hali...


Hani çocuklara aldığım pazen kumaş vardı ya onların artıklarından çıktı bu pano. Kahverengi geyikli-ağaçlı bir kumaş. Ben severim böyle ağır renkleri. Dikme işi bittikten sonra kalan artık kumaşları nasıl değerlendirsem diye düşünürken çocukların yılbaşı etkinlikleri ilham verdi bu kez.

Şu kırtasiye malzemelerinin yenilerine ben yetişemiyorum. Yapışkanlı sim icat etmişler. Ada için hiç istenmemişti ben de denk gelmemişim. Deniz için alınca kumaşlar a gözümün önünde olunca böyle bir şey çıktı ortaya.

Kumaşın hoşuma giden kısmını sert strafora yapıştırdım önce. Sonra yapışkanlı simlerle kenar çizgilerinden geçtim. Biraz da ağaca süs yaptım. Deniz istedi bir de mavi bulut ekledik....

Hem geri dönüşüm hem hoş bir pno çıktı ortaya. 10 marifetteki yarışmaya gönderdim bir de...

Yorumlar

  1. Ne güzel olmuş, kumaşa can vermişsin.. ellerine sağlık. yeniyılın sana istediğin herşeyi getirmesi dileklerimle.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim dshandmade:))

    2012 umarım ihtiyacı olan insanlara güzelliklerle gelir....

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir geri dönüşüm olmuş Saadet, hemde yılbaşı ruhu kokuyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim:))))

    hoşgeldin bu arada

    YanıtlaSil
  5. Evde ufaklıklar olunca yaratıcılık daha da tavan yapıyor demek ki, şu anda bunu anlamış bulunuyorum:))))) Ellerine sağlık be Saadetçim, ne hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Hem yaratıcı hem de güzel bir geri dönüşüm Saadet.

    YanıtlaSil
  7. harika düşünmüşsün canım tablo gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  8. cok ho$,cok degisik olmus emeklerinize saglik...
    iyi seneler diliyorumm...

    YanıtlaSil
  9. Artan kumaşı ne güzel değerlendirmişsin. Sonuç harika olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir şey çıkmış ortaya, geri dönüşüm olması da cabası:)

    Simleri normalde çok dökülüyor diye sevmezdim ama yapışkanlı olanları benimkiler de faaliyetlerinde kullanıyor.

    YanıtlaSil
  11. ama tam da panolukmuş kumaşın deseni, hele süsleyince harika olmuş, ne güzel değerlendirmelerin var senin :)

    YanıtlaSil
  12. Muchas felicidades para este 2012 !!!! Saludos desde Argentina.

    YanıtlaSil
  13. simlienip süslenince çok güzel olmuş. Kumaşında deseni çok güzelmiş bayıldım walla

    YanıtlaSil
  14. Serap kesinlikle. Kullandıkları malzemeler benim çocukluğumdakilerden o kadar farklı ki. Her gün yeni bir tanesini öğreniyorum. Bu da onlar sayesinde ortaya çıktı...

    YanıtlaSil
  15. Nazan teşekkür ederim:))


    Hatice saol:))

    YanıtlaSil
  16. boncukdevrim teşekkür ederim:))İyi seneler....

    YanıtlaSil
  17. hobivakti saol:))


    Mutlu eller ben de sevmiyorum simleri. Hatta dün Ada'nın ödevini yaptık evde her yanımız sime boyandı. Bunlar pratkmişş kesinlikle...

    YanıtlaSil
  18. Banu teşekkürler:)) Ne yaptıysa bu blog dünyası yaptı. İnsan öyle şeyler görüyor ki arada küçük fikirler de bana uğruyor böyle...

    YanıtlaSil
  19. Gracias, Daniela. Feliz cumpleaños a ti ....

    YanıtlaSil
  20. Nadire bu kumaşı ben de sevmiştim. Nevresim takımı yapacak kadar yoktu malesef. Bir çarşaf bir yastık kılıfı çıktı. Kalanı da böyle değerlenecek...

    YanıtlaSil
  21. kırtaisye ye gidince ilk önce dediğim cümle şu zaten: biz çok erken doğmuşuz.. sonra ne istediğimi soruyorum :))

    çok güzel olmuşşşş pano harikaaaa

    YanıtlaSil
  22. Nilgün valla sen yine hakimsin kırtasiyelere. Seviyorsun o tür malzemeleri. Ama ben çocukların ihtiyaçları oldukça çalıyorum kapılarını...

    Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  23. Bayıldım çok hoş olmuş ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder