.:

12 Aralık 2011 Pazartesi

pvc kaplama....



Geçenlerde servis altlıklarını pvc kaplama konusunu sormuştum. Cumartesi günü buluştuğum arkadaşım daha önce pvc almış. Yerini bulunca ben de 2 tane alıp deneyeyim dedim. Sonuç üçüncü fotoğrafta...

Yine elimde kalan yünlerden bardak altlığı formunda bu parçaları ördüm. 5 tane çıktı. Kırtasiye de sadece A4 boyutunda pvc olduğu için denemeyi bardak altlıklarında yapayım dedim. Aslında 100'lük paketlerde satış yaptıklarını söylediler. Ben  "servis altlığı yapmayı deneyeceğim. Sonucu bilemiyorum" diye rica edince tek olarak da satış yaptılar.

Dün akşam 4 tane servis altlığını 2 pvc arasına koyup (aslında bütün bir parça ikiye kıvrılık satılıyor) üzerine de ince bir bez koyarak ütüledim. Epey zor oldu yapıştırmak. Ya örgü kalın geldi ya da ısı az.  Kenarlarını örgü formunda makasla kestim. Bu halde yeniden ütüledim ki tutmayan yerler vardı.

Benim kişisel görüşüm örgü kendi halinde daha güzel. Böyle kazık gibi pek bir sert oldu. Ama kullanım temizlik derseniz pvc'li hali tabiki...