pvc kaplama....



Geçenlerde servis altlıklarını pvc kaplama konusunu sormuştum. Cumartesi günü buluştuğum arkadaşım daha önce pvc almış. Yerini bulunca ben de 2 tane alıp deneyeyim dedim. Sonuç üçüncü fotoğrafta...

Yine elimde kalan yünlerden bardak altlığı formunda bu parçaları ördüm. 5 tane çıktı. Kırtasiye de sadece A4 boyutunda pvc olduğu için denemeyi bardak altlıklarında yapayım dedim. Aslında 100'lük paketlerde satış yaptıklarını söylediler. Ben  "servis altlığı yapmayı deneyeceğim. Sonucu bilemiyorum" diye rica edince tek olarak da satış yaptılar.

Dün akşam 4 tane servis altlığını 2 pvc arasına koyup (aslında bütün bir parça ikiye kıvrılık satılıyor) üzerine de ince bir bez koyarak ütüledim. Epey zor oldu yapıştırmak. Ya örgü kalın geldi ya da ısı az.  Kenarlarını örgü formunda makasla kestim. Bu halde yeniden ütüledim ki tutmayan yerler vardı.

Benim kişisel görüşüm örgü kendi halinde daha güzel. Böyle kazık gibi pek bir sert oldu. Ama kullanım temizlik derseniz pvc'li hali tabiki...

Yorumlar

  1. Ben daha önce de yazmıştım bu pvc konusunu. Ben tercih etmezdim. Pratik gibi temizlik açısından ama örgü zaten kalın geldiğinden zamanla kenarları açılabilir diye düşünüyorum.
    Bırakın böyle örgünüz kendi halinde çok daha güzel:)

    YanıtlaSil
  2. renkler çok güzel ellerine sağlık pvc daha kullanışlı olur herhalde..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Nigün:))


    Gönül saol. Bu ipi ben de çok sevmiştim...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu eller denemesen içimde kalırdı...Bende senin gibi düşünüyorum. Sanki zamanla kenarları açılacak. Ya çok paylı bırakmak lazım ki o zaman da hoş olmaz...Denedim rahatladım:))

    YanıtlaSil
  5. kaplamasız hali tabii ki güzel, ama bardak altı olarak kullanılacaksa bence kaplamalı daha kullanışlı...
    Verndaya naylon perde kaplatırken, ellerinde büyük fön vardı, fönü iki parçaya birden tutup metal bir silindirle yapıştırıyorlardı... Ama fönün verdiği sıcaklık bizim kullandığımız fön sıcaklığı ile aynı mı onu bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık şeker.

    YanıtlaSil
  7. Sanırım onlarınki daha sıcaktır....
    Ben de temiz olsun, yıpranmasın diye düşünmüştüm pvc'yi ama bir süre kullanayım bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
  8. Çok sevdim bu fikri, fikirler de geldi aklıma üstelik ben de çarşamba alacam deneyeceğim. Fön mantıklı yapışmayan yerler için ama ütünün ayarını değiştirip sıkı sıkı geçseydin bezli olarak:))

    YanıtlaSil
  9. Örgü kalın gelmiştir. Girdili çıktılı yerler yapışamamıştır. Geçen gün bir arkadaşımız bu tür şeyleri yumurta akı ile sertleştirdiğini yazmıştı. Deneyeceğim. Sonucu bloga yazarım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Elinize saglik.Guzel olmus.

    YanıtlaSil
  11. Şule en sıcak ayarda epey bir ütüledim. Önce kesmeden, sonra kesip tek tek yeniden ütüledim. Sen yap bakalım neler çıkacak. Senden kopya çakarim belki:))

    YanıtlaSil
  12. Nedret abla "biraz tığ işi" yazıma Serap hanım yazmıştı yumurta akını. Ben de ilk kez orada duydum. Yumurtaya hep uzak olduğumdan bir türlü deneyemedim onu. Aslında yapıp görmek lazım sonucu...

    YanıtlaSil
  13. Ayşecik teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder