.:

19 Aralık 2011 Pazartesi

pazene bu son olsun




Bir heves aldığım pazenleri daha dikmeden (ve hatta yıkamadan) sizinle paylaşmıştım. Aslında fazla söze gerek yok sonuç yukarıda. Hiç ummadığım bir şey oldu. O benim krem rengindeki ortasında geyif kafası olan ve hiç defosu bulunmayan parça kumaşım yıkandıktan sonra pembe ama yer yer çirkin renk solmalarının olduğu bir hal aldı. Dün akşam makinada daha yıkanırken sonucu gördüğümdeki suratımı bir bilseniz. Tam bir yenilgi hali....
Bunun altına içindeki bordodan tek renk pazen almıştım bir de. Onu da ne olur ne olmaz diye birlikte atmamıştım makinaya.
Benim moralim bozulunca Devrim "git iyisinden al" dedi. İyi de yok ki dedim ben. Üstelik o parçacıdan daha önce de kumaş almıştım. Annem yıllardır dikiş diker (birlikte almıştık) o da tahmin etmedi böyle bir şeyi.
Öyle işte. Hani siz benden nevresim takımının dikilmişini bekliyorsunuz ya. Ondan paylaşayım dedim bunu...