.:

17 Aralık 2011 Cumartesi

pazen buldum....


Olup olacağı pazen. Ama ne zormuş bulması. Yani hiç ummazdım beni bu denli uğraştıracağını. Kemeraltında bulamadım ya hırs yaptım ben de.
Dün annemlere gitmiştik. Onların orada kiloyla-metreyle kumaş satan üç yer var. Onları dolandık. İkisinde yoktu. Ama birinde defolu-parça pazen bulduk. Kimi o kadar güzel desenliydi ki anlatamam. Güzeldi de lekesi çok fazlaydı. Çıkmama ihtimali de fazla olunca alamadım. Niye bunların düzgününü metreyle satmıyorsunuz dedik. "bunları geritiyorlar" sadece dedi satıcı. İyisi ihraç ediliyor anladığım kadarıyla resmen defolular iç pazara. Açıkcası tekstilin bu denli geliştiği bir ülkede kaliteli-düzgün mal bulamamak çok acı...

Yukarıdaki krem parçayı ve içindeki bordodan düz renk aldım. Güzel bir takım olacak bence. Yıkayıp dikeceğim yeni nevresinimi de.