.:

14 Aralık 2011 Çarşamba

meyve aromalı kurabiye



Bu kurabiyenin adı bu mu olmalı bilmem ama meyve aromalı bir şey. Krem şantili kurabiye furyası malum. Çoğumuz denedik. Çok da lezzetli oluyor. Ben bunu bir de içecek tozlarıyla denemek istedim. Deniz'in talebiyle alınmış bir vişne suyu tozu ne vakittir bekliyordu. Onu kullandım...

1 paket vişneli içecek tozu, 1 su bardağı sıvı yağı, aldığı kadar un.   Görüntüdeki gibi pembiş pembiş noktaları olan hafif ekşimsi benim damak tadıma hitap eden bir kurabiye oldu. Deniz tutmadı ama Ada gerisi aradı bitince



Bu rulo çörekler ise benim klasik mayalı poğoça hamurumla yapıldılar. Fazla çizgi film izleyen Deniz bey çörek tabirini duymuş. Böyle bir atraksiyona gittik biz de.
İçlerinin harcı karışık. Kimine pekmez sürdüm, kimine "tarçın, elma,şeker" karışımı hazırladım...