dumanı üstünde...




Bugün çocukları okula bıraktıktan sonra yürüyüşe gittim. Dönüşte aklıma esti çabucak mutfağa girerek oğluşlarıma birşeyler hazırladım. Bizimkilerin okulu tam gün öğlen yemeğe geliyorlar. Menüde kara kuru üzümlü kek, poğoça ve krem şantili kurabiye var. Hemen çekiverdim fotoları, birazdan gidip alacağım oğluşları. Deniz'in eve koklaya koklaya girişine bayılıyorum..


Kuru üzümlü kek; 3 yumurta, 1 sb şeker, yarım sb fındık yağı, 1 sb kara kuru üzüm, yarım bardak süt, aldığı kadar un.
Benimkiler kara kuru üzümü çok seviyorlar. Çekirdeksizi genelde evde bulunur. Kara kara keke çok yakıştığını düşünüyorum ben...

Krem şantili kurabiye; Artık hepinizin denediğine eminim bu kurabiyeyi. Bir paket krem şanti (ben orman meyvesi aromalısından kullandım) 1 sb sıvı yağ, aldığı kadar un. Ağızda dağılan enfes bir şey bence...

Poğoçamız ise klasik mayalı idi. Ama bu kez kendime bir kaç tane acı biberli yaptım. Peynir ve maydanozdan oluşan harca acı kıl biber ve domates doğradım. Bayıldım böylesine. Denemenizi tavsiye ederim....



Yorumlar

  1. Nefiz görünüyor. Ellerine sağlık, yarasın kuzulara:)

    YanıtlaSil
  2. oh eline sağlık canım,doya doya yesin oğluşların,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi nefis görünüyor, ne çok sevinecekler çocuklar. Eve yemeğe gelmeleri çok zor gibi geliyor bana soğuk ve yağışı havalarda. Bir de kafaları dağılır gibi geliyor şimdi gidip gelmekle,hoş ben de ilkokulda yemekli okudum sefertaslarına koyardık yemeklerimizi öğle tatili uzun olurdu herkes çıkarır yerdi, bir de beslenme saati vardı amerikan yardımı süt tozu ve açma onları okul verirdi zorla:) Hey gidi günler hey..Özellikle evleri uzak olanlar ne yapıyor?

    YanıtlaSil
  4. bende sizin orda okula kayıt olacağım.. ha burdan oraya nasıl olacak o demeyin, nerde kalırsın ne yer ne içersin diye de sormayın, kalacak yer olmasa da önemli değil...öğle paydosunda adres belli nasılsa :))))

    YanıtlaSil
  5. Şule evleri uzak olanlar için haklısın. Yağmurda-soğukta zor oluyor çocuklara. Anneleri geliyor kiminin. Kimi de sanırım yanında birşeyler getiriyor.
    Ama benmki çok yakın. 2 dakikada gidiyorum. Benimkiler memnun eve gelmekten. 1 saat arada yemeklerini yiyip azıcık oyun bile oynuyorlar.



    Sen gel kahvaltı ve akşam yemeği servisi de çıkartırım ben. Hem de yatacak yer promosyonlu:)))

    YanıtlaSil
  6. Hımmm, ellerinize sağlık. Eve gelmeleri aslında çocuklar için çok büyük avantaj diye düşünüyorum. Ben değil ama ablamların zamanında da eve gelirlermiş. Ben yaşamadım o günleri, bizim okul yarım gündü:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de hep yarım günlük okudum. Burada iki bina var ve okula gelen nüfus az o yüzden böyle yaptığlar eğitimi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder