.:

5 Aralık 2011 Pazartesi

eski ütü kapı stoperi oldu







Eskilere bayılırım ben. Kilim, bakır malzeme mümkün olduğunca toparlamaya çalışırım. Malesef annemden böyle şeyler gelmedi bize. Varmış aslında ama babaannem "bunlar yörük işi" deyip bir dünya bakırını satmış annemin:((

Bu kara ütüyü de bana abim getirmişti. Bir yerlerde denk gelmiş ben seviyorum diye getirmiş. Aslından en az 10 yıl öncesinden bana geldi kendileri ama kara kara pek sevememiştim. Eskiden blogları da bilmiyorduk ki boyamak aklımıza gelsin:))

Kendilerini aldım elime beyaza boyadım. Döküm olduğundan çok güzel kapatamadım açıkcası. Vardır belki bir püfü ama...Sapı daha zor oldu. Kırmızıyı hiç sulandırmadan da kat kat boyadım. Yine de azıcık belli oluyor. Sonra yeni favorim kuşlu peçetelerimle transfer yaptım. Bir güzel vernikledim. Salon kapımın önüne koydum.
Kesinlikle bu halini çok sevdim ben. İçim açılıyor gördükçe....