.:

11 Aralık 2011 Pazar

Dağ fare mi doğurdu ne!!!!!




Dün öylece bir badana postu yayınlayıp kaçtım. Kısacık bir duvar boyanacaktı ben yapacağımı yapacaktım sonra öğlen iki blogcu arkadaşımla buluşacaktım. O bir duvar oldu tüm oda (boya yetti de) İş bitmeden ben kemeraltına indim. BeyazKkelebek Selin ve artık bloğunu iyice boşlamış Aylin'le buluştum. Akşama da yapıp yetiştiremedin odayı...

Neyse yapacağım iş bu evren resmi. Benim uzay sever oğluşlarıma böyle bir ema olsun dedim. Alttaki foto çıkış noktam. Bir kaç ay önce denk gelmiştim bu fikre. O zamandır da aklımda. Yaptım da rahata erdim nihayet....

Ama ne kada başarılı oldum. Eh işte...Orjinalinde bir üç boyutluluk var. Ben onu veremedim. Yerlerde sürünen resim yeteneğim ancak bu kadarını yapabildi. Bir türlü aynı havayı veremedim.

Bir fark da ortadaki gezegenin rengi. Ben de alttaki gibi yapmıştım. Ada'da Deniz'de "olmaz o güneş olmalı" dediler. Kurumuş mavinin üstüden arı-kırmızı olabildiğince geçmeye çalıştım. Bu arada üzerinden geçen beyazlıklarla da oynandı birazcık şekli bozuldu....
Ada hatta gelmiş "böyle olmaz iki gezegen aynı yörüngede olmaz" diye çatıp durdu bana. "eee bu kadar yapabiliyorum" deyip geçiştirdim. Neyse güneşi yapınca iki si de kabul ettiler.

Ben bir de iki tane astronot yapıştırdım gezegenlerin yanına. Dha bir hoşluk kattı sanki.


 


(orjinali)

Şimdi bir de ahşaptan roket kesip boyayıp yapıştıracağım. Direk duvara boyamaktan daha hoş olur gibi geldi. Ve lamba düşünmem lazım....

Aaaa bu arada Devrim'in tepkisini yazmadan da olmaz. Baktı baktı "ben şimdi bunları hangi renkle kapatacağımı düşünüyorum)