Dağ fare mi doğurdu ne!!!!!




Dün öylece bir badana postu yayınlayıp kaçtım. Kısacık bir duvar boyanacaktı ben yapacağımı yapacaktım sonra öğlen iki blogcu arkadaşımla buluşacaktım. O bir duvar oldu tüm oda (boya yetti de) İş bitmeden ben kemeraltına indim. BeyazKkelebek Selin ve artık bloğunu iyice boşlamış Aylin'le buluştum. Akşama da yapıp yetiştiremedin odayı...

Neyse yapacağım iş bu evren resmi. Benim uzay sever oğluşlarıma böyle bir ema olsun dedim. Alttaki foto çıkış noktam. Bir kaç ay önce denk gelmiştim bu fikre. O zamandır da aklımda. Yaptım da rahata erdim nihayet....

Ama ne kada başarılı oldum. Eh işte...Orjinalinde bir üç boyutluluk var. Ben onu veremedim. Yerlerde sürünen resim yeteneğim ancak bu kadarını yapabildi. Bir türlü aynı havayı veremedim.

Bir fark da ortadaki gezegenin rengi. Ben de alttaki gibi yapmıştım. Ada'da Deniz'de "olmaz o güneş olmalı" dediler. Kurumuş mavinin üstüden arı-kırmızı olabildiğince geçmeye çalıştım. Bu arada üzerinden geçen beyazlıklarla da oynandı birazcık şekli bozuldu....
Ada hatta gelmiş "böyle olmaz iki gezegen aynı yörüngede olmaz" diye çatıp durdu bana. "eee bu kadar yapabiliyorum" deyip geçiştirdim. Neyse güneşi yapınca iki si de kabul ettiler.

Ben bir de iki tane astronot yapıştırdım gezegenlerin yanına. Dha bir hoşluk kattı sanki.


 


(orjinali)

Şimdi bir de ahşaptan roket kesip boyayıp yapıştıracağım. Direk duvara boyamaktan daha hoş olur gibi geldi. Ve lamba düşünmem lazım....

Aaaa bu arada Devrim'in tepkisini yazmadan da olmaz. Baktı baktı "ben şimdi bunları hangi renkle kapatacağımı düşünüyorum)

Yorumlar

  1. süpersin sen yaaa ,çocuklar artık ne projeler üretir bunun üzerine:)
    devrimin tepkisine çok güldüm:)))) sıkıntı yapmasın önce şampanya sonra kum beji kapanmayan renk kalmaz ilerde.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. olmuş diyorsun yani. Saol:)))
    Devrim alem zaten. Adam estetik özürlü...

    Ev sobalı oduğundan çocuklar çok fazla odalarında durmuyorlar. zaman gösterecek artık taleplerini:)))

    YanıtlaSil
  3. Vallahi olmuş hem de çok güzel olmuş:)) Yanlız bir daha böyle bir projeye kalkışacaksan çocuklarla birlikte eskiz çiz. Baksana yaa bıcırıklara aynı yörüngede olmazlar falan deyip kafa tutuyorlar bir de:)) Daha önce yaptığınız dünyayı getirsene odaya lamba olarak:)) Ellerine sağlık, iyi günlerde otursunlar:)

    YanıtlaSil
  4. orjinalindeki üç boyutluluk renk tonlamalarından kaynaklanıyor, sanırım o resimde en az 10 çeşit renk vardır :) kısıtlı imkanlara göre kesinlikle iyi olmuş senin yaptığın. güle güle kullansın paşalar.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  5. Sen yok musun sen. Seni seniiii. Çok beğendim. Gerçekten çok hoş ve hareketli olmuş. Çocuklar sağlıkla kullansınlar. Ellerinize sağlık Saadetciğim.

    YanıtlaSil
  6. Şule Ada'yı çağırmıştım aslında. velet oralı olmadı. Sonra da kusurları sıraladı...

    Dünyayı ise düşünmedim. Daha ilginç birşeyler çıkartmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  7. Leyla saol. Ama gerçekten resmm o kadar iyi değildir

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Dilek. Odaları büyük olsa kafamda neler var bilse:))

    YanıtlaSil
  9. MAdem bir tane duvara roket yapacaksın bir tane de büyük yap onu lambaya dönüştür canım:)) Düşünüp yine gelirim bu veletler karşısında mahçup olma:))
    Gitmeden aklıma geldi astranot başlığı. Koçtaşta plastik tuvaletler için top satılıyor onu kesebilrsin:))

    YanıtlaSil
  10. Olmuş işte ne güzel olmuş, Devriiim kızdırma kızımıııı :)

    YanıtlaSil
  11. Vavvv .. Çok heyecanlı. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş. Rüya gibi..

    YanıtlaSil
  12. Onemli olan orjinalinin ayni olmasi degil,orjinalinine yakin olmasidir.Sizde yaptiniz olmus bence.Elinize saglik,gule gule kullansinlar.

    YanıtlaSil
  13. Şule çok tatlısın, teşekkür ederim:))
    Devrim bakır telden bana roket modelini yapmaya çalışacak. "yaparım" dedi. Güzel bir şey çıkartabilirsek ilk kafamızdaki bu.
    duvara roketi ahşaptan keseceğim. Bakırt el işi olursa bir tane de onun altına küçüğünü sarkıtmayı planladık.
    Bahsettiğin topu çıkartamadım şimdi. Bir ara gidince ona da bakarım....

    YanıtlaSil
  14. Banu yok kızmam o dediklerine. Nasıl olsa ben yapacağımı yapıyorum. Bir de diğer oda da boyadığım maymunların hiç bozulmadan duruyorlar hala. İki yıl olmuştur yapalı. Oda ekstra kirlenmezse dayanıklı oluyor yani...

    YanıtlaSil
  15. Gülsüm hanım çok teşekkürler:))


    Ayşecik çok teşekkürler. Birebir aynı olması değil de o üç boyutluluğu verebilseydim. Daha bir gerçekçi olurdu sadece...

    YanıtlaSil
  16. ben bayıldım bizimkisi görmesin tepeden tırnağa değiştirir odasını...

    YanıtlaSil
  17. benim de amacım değiştirmek asosh. Bugün de bir roket kestim ahşaptan. Lamba falan...Bakalım sonuç nasıl olacak

    YanıtlaSil
  18. bende de bir "uzaysever" var ama böyle bir şey yapmaya cesaret yok. tebrik ederim seni. çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  19. ds yapma. Senin el yeteneğin bana on basar. Eminim el atsan çok rahat yaparsın böyle bir şeyi. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder