.:

13 Aralık 2011 Salı

çarşaflık pazen olayı....



Haftasonu kemeraltına gittim dedim ya. Çocuklara nevresim takımı dikmek için çarşaflık pazen alacaktım. Alacaktım diyorum bulabilseydim. Aylin'le birlikte kaç kumaşçıya girdik-sorduk saymadım. Yok...

Talep yokmuş pazene. Birkaç yerde bebekler için eni 90 cm olanlardan vardı. Ama ekli ekli hoş olmazdı onlarda. Benim delikanlı oğluşlarıma şöyle güzel desenli bir şey bulamadım yani.

İlk girdiğim dükkanda kiloyla satılan şu kareli parçayı bulduk sadece. Aldığım parçadan tek bir yorgan kılıfı çıktı. Bir kaç parça daha vardı aynı desenden ama ben "daha ilk dükkan kesin bulurum" diye almadım.

Ada güzelimin yorganına geçirdim kılıfını. Açık kısmına ilik açıp düğme diktim. Delikanlı oğluşuma yakışan bir desen sonuçta. Bu renkleri de sever. Bulursam pazen gerisini de dikeceğim. (yastık, çarşaf..)

İzmir'de şöyle güzel desenli pazen satan dükkan bilen var mı??