çarşaflık pazen olayı....



Haftasonu kemeraltına gittim dedim ya. Çocuklara nevresim takımı dikmek için çarşaflık pazen alacaktım. Alacaktım diyorum bulabilseydim. Aylin'le birlikte kaç kumaşçıya girdik-sorduk saymadım. Yok...

Talep yokmuş pazene. Birkaç yerde bebekler için eni 90 cm olanlardan vardı. Ama ekli ekli hoş olmazdı onlarda. Benim delikanlı oğluşlarıma şöyle güzel desenli bir şey bulamadım yani.

İlk girdiğim dükkanda kiloyla satılan şu kareli parçayı bulduk sadece. Aldığım parçadan tek bir yorgan kılıfı çıktı. Bir kaç parça daha vardı aynı desenden ama ben "daha ilk dükkan kesin bulurum" diye almadım.

Ada güzelimin yorganına geçirdim kılıfını. Açık kısmına ilik açıp düğme diktim. Delikanlı oğluşuma yakışan bir desen sonuçta. Bu renkleri de sever. Bulursam pazen gerisini de dikeceğim. (yastık, çarşaf..)

İzmir'de şöyle güzel desenli pazen satan dükkan bilen var mı?? 

Yorumlar

  1. pazen satan değil ,artık çoğu ''pazen'' nedir bilmiyor ki,herşey hazır .Elinize sağlık güzel olmuş yorgan kılıfı.Güle güle örtünsün..

    YanıtlaSil
  2. mehtap ben hazır pazen nevresim takımına da denk gelmedim. Hoş illa olsun diye aramadım ama...Diğer kumaşlar gibi kullanılmıyor...

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş ama pazen olayı bitmiş sanırım ben nevşehirin kayserinin altını üstüne getirdim bulamadım.tek en var oda bir işe yaramaz.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Renkleri tam delikanlılar için.Pazen takımı ben Ankara'da Çukurova tekstil diye bir mağaza da görmüştüm Saadet.İhraç malı satan mağazalarda oluyor.Yine Zorlu'nun Yeşim tekstil mağazalarında var diye biliyorum..

    YanıtlaSil
  5. maşallah pek beceriklisin elinden her iş geliyor toptan satış yerlerinde bulabilirsin bizim bu tarafta çok var öyle dükkanlar (yeşilova)pazen varmı bilmiyorum ama penye olduğunu biliyorum inşallah bulursun canım
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Ah birazcık kumaş artsaydı ya.. Beyaz yastık dikip bu kumaştan aplike yapsan yine takım olurdu. Olsun. Belki bulursun. Ben de Bursa'da arayayım senin için. Bulursam haber veririm.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor... ellerinize sağlık.. iyi günlerde kullansın oğluşun..

    YanıtlaSil
  8. mihrimah haklısın. Ben de bulamadım malesef...


    Nazan eskilerin en kullanıan kumaşı. Bulmak artık ne zor olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Müjgan:)))
    Hırs yaptım bulucam kayıp pazeni...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Gülsüm hanım:))))

    YanıtlaSil
  11. canım firmalara özel üretiyorlar bu geniş olanları bende bir iki yıl önce hatay pazarında dikilmiş ihraç fazlası nevreslerden almıştım oldukça büyük battaldı hatta kenarından çıkarıp yastık yapmıştım büyük oğlum kullanıyor kesin evlenince de götürür:)))).

    bende çok severim pazenin dokusunu.
    şimdilerde pazenin adı Divitin diye geçiyor bilgin olsun

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok şık olmuş.. tam delikanlılara göre olmuş deseni.. hem şık hem havalı

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş ama....

    YanıtlaSil
  14. Hatice kumaşçılar biliyordur divitini sanırım. Talep yk diye getirmiyoruz dediler bana. Ben de pazara baktım. Senin gibi öyle tek nevresim falan bulurum diye ama yoktu. Denk gelirse artık. Arayınca pek bulunmayan birşeymiş bunu anladım...

    YanıtlaSil
  15. Nilgün saol. Büyüyorlar öyle bebek desenleri pek olmuyor artık..


    asosh teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder