.:

21 Temmuz 2011 Perşembe

sıcak diye birşey olmasa.....

 Donmuş üzümlerimiz...




Ada'nın müsvette sepeti epey karışmış aradığını bulamayınca "düzeltmelisin" dedim. Abi  çalışırken Deniz oyun oynarsa kavga çıkar. O'na da bez verdim kitalığın tozunu aldı....



Ada'nın sözüdür. Hoşuna gitmezse ".....diye birşey olmasa" der hemen. Ben de "sıcak diye bir şey olmasa" diyorum artık. Gerçekten boğucu bir hava var. Ne sabahları uyanabiliyorum (malum sıcaklarda oksijen azalıyor uykumuzu alamıyoruz) ne ciddi bir işe el atabiliyorum. Geçen ölçtüm güneşte 50 dereceydi. Hadi biz yine kapalı çatımızın altındayız dışarıda çalışmak durumunda olanlar...
Çocuklarda bunaldı, Deniz'de isilikler başladı resmen. Eee çözüm üretmek lazım. Bizim leğenimiz devrede gün içinde. Görüldüğü gibi ne bulurlarsa atmışlar suyun içine. Bir de bahçemin kara  üzümlerini ayıklayıp dondurucuda beklettim. Ben severim zaten donmuş meyveyi çocuklar buna bayıldılar. Dün azıcık tattırdım. Sonra da "yarında yemek isteyen ayıklar ona göre" dedim. Bir güzel ayıkladılar.