.:

19 Temmuz 2011 Salı

kayısı çekirdeği zehirliymiş....


Dün çocuklar uyuduktan sonra Devrim'le birlikte House seyretmeye karar verdik. Yanımıza dondurmamızı da aldık. Ben dondurmaya tarçın ve badem koyarak yemeyi çok severim. Üstüne atıveririm öylece. Bu kez akşamüstü kırdığım kayısı çekirdeklerini kullandım. Bol kayısı çekirdeği az dondurma...Acımsı acımsı hoşuma gitti. 45 dakikalık diziyi seyredip kalkınca başım dönmeye, midem bulanmaya başladı. Sanki ayaklarımdaki güç kaybomuştu. Resmen denge kaybı başladı. Uzandım geçer diye.Olacak gibi değil daha da artınca kendimi kusyama zorladım.
Devrim hadi acile gidelim dedi ama ben "dalga geçerler kayısı çekirdeği için gidilirmi" deyip yattım. Bu arada aşırı şiddetli başağrısı da başladı. Kasıklarımda ağrı falan.... Sabaha şiddetli ağrı kaldı sadece. Bu durumda vakayı kusturmak iyiymiş ki bilmeden onu doğru yapmışım ben.
Sabah ilk iş meraktan internete baktım. Meğersem benim kayısı çekirdeği zehirli bir madde olan siyanid içeriyormuş. Ölüm vakaları falan yaşanmış. Burada, burada Özellikle çocuklar açısıdan risk varmış. Benim hiç bilmediğim bir konuydu iyiki çocuklarıma yedirmemişim bir daha da kırıp yenmesine izin vermem zaten.