Geçenlerde fotoğraf grubuyla Kemeraltı, hanlar gezisi yaptık. Ondan bazı kareler. Aşırı sıcaklarda fotoğraf da çekilmiyor. artık. Güneş kavuruyor zaten.
Kızlararası Hanı. Şu lambaları çekmeyi oldum olası severim ben. İnsan evinde kullanamaz da bunları. Şöyle süslü bir bahçe lazım sanırım.
Burası Halkapınar Spor Salonu. Deniz geldiğinde gitmiştik. Şu dokuyu acayip sevdim.
Yukarıdaki kare bir ayakkabı boyacısı çalışırken. Tam boyarken denk gelsem daha bir hoş olurdu ama işi bitiyordu. Biz de grup olarak dolaşıyorduk.
Kızlararası Hanı. Şu lambaları çekmeyi oldum olası severim ben. İnsan evinde kullanamaz da bunları. Şöyle süslü bir bahçe lazım sanırım.
Burası Halkapınar Spor Salonu. Deniz geldiğinde gitmiştik. Şu dokuyu acayip sevdim.






Yorumlar
Yorum Gönder