İzmir'in Kurtuluşunun 100. yılı ve Air Show

Bugün İzmir'in Kurtuluşu'nun 100. yılı. Epeydir belediye tarafından hazırlanan kutlama programı duyuruluyor. Ben bunlardan hava gösterilerini çok seviyorum. Bugüne kadar 3 kez gittim. Fotoğraflar da o yıllardan çektiklerimden. 

Bu yıl daha bir şenlikli ve kalabalık olacağı söyleniyor. Malum Tarkan konseri de var akşam geç saatlerde. Aslında sabahtan çıkıp oralarda dolanıp değişik kareler yakalamaya çalışmayı planlıyordum ama "kalabalık" lafı gözümü korkuttu şu saatte (11) hala evdeyim. Neyse korkunun ecele faydası yokmuş. 

Bu yıl farklı olarak yarın da gösteri düzenlenecekmiş. İkinci bir şans güzel ama tatil olduğu için yarın da kalabalık olacaktır kesin. Bir de yardımcım yok. Koca kişisi ekti beni. O kadar ağır çanta....ay ne tembel modumdayım bugün böyle. 







 

Yorumlar

  1. uçakları daha önce çekmiştin hatırlıyorum. top gun larımız :) tarkan konseri güzel olur ama tehlikeli olabilir tabii kalabalık nedeniyle, karşıt görüşlüler de olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar şahane, dün dinlediğim radyo yayınında etkinlik alanından( oraya gitmiş ) baya bahsediliyordu.

    YanıtlaSil
  3. Nice yüzyıllara... Harika! ✨✨✨

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime ile harika çekimler:) 17-18 Eylül'de Ankara'da da SGH Air Show 2022 olacak:) Hem davet aldım, hem de 200 mm. lens buldum ama bakalım gidebilecek miyim:)

    YanıtlaSil
  5. Sonucu merak ettim gidebilecek misin? Fotoğraflar harika, gökyüzü doğal fon olmuş. Üçüncü karedeki gökyüzünün renk geçişleri, dumanın rengi, uçakların pozisyonu çok hoşuma gitti.:) Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. İzmir'de türk yıldızları'na denk gelip izlemiştim geçmişte. Dünkü konserde olabilmeyi de isterdim:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel kareler yakalamışsın. Konseri youtube da izledim çok güzel ve coşkulu olmuş. Gençlerin bile eski şarkılarını bilip eşlik etmesi bence gerçekten sevilen bir sanatçı olduğunu gösteriyor. İnsanlara birkaç saat moral verdi.

    YanıtlaSil
  8. İlk kez Ankara'da izlemiştim ve herkes coşarken ben hüngür hüngür ağladım. Bilmiyorum belki ben aşırı duygusalım ağlaya ağlaya izlemiştim. O an o kadar güzel gelmişti ki hiç fotograf, video çekmeyi düşünmemiştim. Bir daha da denk gelmedi ama bu gösterilerde İzmir'de olmayı o coşkuyu yaşamayı çok isterdim

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar müthiş, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. Tarkan'ı hiç canlı dinlemedim. Bir konserine gitmeyi çok istiyorum. Özellikle İzmir konserinin videoları çok etkileyiciydi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder