Bir küçük tatil

Geçen hafta 4 günü Deniz'le Urla'da geçirdik. Sabah erken bisikletle denize gittik, yüzdük. Akşam Devrim işten gelince yüzdük. Uzun mesafe bisiklete bindik 1 gün. Her gün sabah denize girmek büyük bir şans. Hoş biz Urla'nın denizi sevmeyiz pek. Bulanıktır, kalabalık olduğundan da pis olabiliyor ya. İşte mazotsal durumlar...yine de çok şanslıyız buraya gelip şu gün doğumunu görebildiğimiz için.

Haftaya üniversite hazırlık kursu başlayacak. Daha program belli değil. Artık pek öyle 3-4 gün boş vakti olmaz sanırsam. 

Bu arada Urla hep serindir İzmir içine göre. Öyle olduğu halde piştik, uyuyamadık orada. Eh dün akşam köyümüze döndük. Şu anda kolumu kımıldatmasam bile ayaklarımdan ter akıyor resmen. Ne pis bir sıcaktır bu...





 

Yorumlar

  1. canım urla :) ama deniz tabii ortalama, yani kayalık yok, masmavi değil, göcek, akyaka gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık taş hep. Bilmiyorum en son ne zaman gördün ya iyice şehirleşti. Bizimkilerin evi kırsalda gibiydi etrafı sitelerle doldu resmen. Ama şu ekonmide orası büyük şans

      Sil
  2. Bu sene denize gidemedik henüz. Ay bitmeden mutlaka gitmek istiyorum çünkü denize gitmeyince o yaz tatili güzel geçmemiş gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de yaşamanın güzelliği bu. Bir biçimde gidilebiliyor. Bayramda mesela Urla acayip doluydu, insanlar otobüsle falan gelmişler (duraklar doluydu)

      Sil
  3. Valla son yıllarda bizim evin etrafı fazla doldu. Minicik arsalara evler yapıp duruyorlar. Rüzgarımız kesildi.

    YanıtlaSil
  4. Uzun süre yaz gelmedi diye şikayet ettim durdum ama çok pişmanım:))) Çok fena geldi ve umarım bu sıcaklar çok uzun sürmez...

    YanıtlaSil
  5. Hem bisiklet sürüşü hem de deniz keyfi, imrendim vallahi :) Bu aralar oğlumu denize götürmek istiyorum. Pendikten Yalovaya mı geçsem Ağva taraflarına mı gitsem karar veremedim. Deniz soğumadan yapmam lazım. Hayırlısı diyelim. :)

    YanıtlaSil
  6. Yine de yaşadığınız yerin konumu dolayısıyla şanslısınız ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder