Okuma Şenliği Bahar-Final


 Okuma Şenliği'nin bahar dönemi bitti. Bu 3 ay epey bir döküldüm sanki. Neyse önümüzdeki maçlara bakacağız artık...

1.Kategori (10 puan): İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar'da geçtiği bir kitap. (Ek olarak Bitkiler/Ağaçlar v.s. olabilir) 
Bahar Deniz ve Kadın/ İsmet Kemal Karadayı/84 sayfa

4.Kategori (10 puan): Adında yada kapağında yada konusunda SAYILAR olan bir kitap.
Genç Bir Doktorun Anıları/ Mihail Bulgakov/ İş Bankası Yayınları/ 168 sayfa
 
5.Kategori (10 puan): Kitabın/Yazarın isminde His-Duygu kelimesi olan bir kitap.
Nefes Nefese/ Ayşe Kulin/Everest/ 372 sayfa

6.Kategori (10 puan): Biyografi yada Otobiyografi türünden bir kitap.
Bir Dinazorun Anıları/ Mina Urgan/YKY/ 353 sayfa

7.Kategori (10 puan): Nobel/Plutzer Ödüllü bir yazardan bir kitap.
Muhteşem Ambersonlar/ Booth Tarkington/ Ağaoğlu Yayınevi/ 286 sayfa
 
8.Kategori (10 puan): Kitabın isminde bir Yiyecek/İçecek geçen yada yiyecek/içeçek ile ilgili bir kitap.
Portakal Ağacında Oturan Kadın/ Gioconda Belli/Papirüs/356 sayfa

11.Kategori(her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.
Ben Malala/ Malala Yusufzay, Patricia McCormıck/ Pegasus/240 sayfa
12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir Kadın yazardan üç kitap, yada üç KADIN yazardan birer kitap.
Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu/ Melissa Senate/ Martı/ 372 sayfa
Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler/ Maeve Binchy/Doğan Kitap/ 248 sayfa
Ustam ve Ben/ Elif Şafak/ Doğan Kitap/472 sayfa
 
13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): İSVEÇ/İZLANDA/İRLANDA'lı yazarlardan birer yada birinden üç kitap.
Yanlış Yol/Henning Mankell/ İsveç / Altın Kitaplar/415 sayfa
Wakefield Papazı/  Oliver Goldsmith İrlanda/ MEB/180 sayfa
Bir Kadın Yarattım/ Bernarrd Shaw/ Altın Kitaplar/118 sayfa

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Üç kitaptan oluşan bir ÜÇLEME yada bir serinin üç kitabı.
Kara Kule Serisi/ Stephen King/
Silahşör/ Altın Kitaplar/ 240 sayfa
Üç'ün Çekilişi/ Altın Kitaplar/ 479 sayfa
Çorak Topraklar/ Altın Kitaplar/543 sayfa
 

16 kitap 4 bin 926 sayfa okumuşum


Yorumlar

  1. Tebrik ederim... Sonucunuz hiç fena bir sonuç değil bence 😊 Genç Bir Doktorun Anıları okuyup sevdiğim, Bir Dinazorun Anıları da okumak istediğim kitaplardan. Bakalım gelecek bahara kadar ben de okumuş olacak mıyım?

    YanıtlaSil
  2. tebrik ediyorum seni. Bu ara o kadar yoğunum ki 1 ayda 2 kitap bitirebildim sadece

    YanıtlaSil
  3. Genç Bir Doktorun Anıları/ Mihail Bulgakov, Bir Dinazorun Anıları/ Mina Urgan, Ustam ve Ben/ Elif Şafak kitaplarını okumuştum. Hepsi de çok güzeldi. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  4. gemen olarak yumuşak hafif liste olmuş bu kez :)

    YanıtlaSil
  5. Bir dinozorun anıları ne güzeldi. Ayşe Kulin'i ve malala yı okumak istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder