Urla kareleri

Geçen hafta Urla'da birkaç gün kaldık demiştim. O zaman içinde Deniz'le her gün dışarı çıkıp yürümüştük. (Ada bize takılmıyor ya o ayrı bisikletle dolandı genelde) Her ne kadar hava aşırı rüzgarlı olsa da fotoğraf makinası da yanımda oldu hep. İşte o zamandan kareler.






 

Deniz'in üstündeki kıyafetten rüzgarın şiddeti anlaşılıyor sanırım. Bu arada kötü anne değilim. Kendisi o girişe gidip gelmek istedi. Ben dalgalar yüzünden gitmedim çünkü makinama tuzlu su gelsin istemedim.



 

Yorumlar

  1. Şu an sahil olan sakin bir kasabaya nasıl ihtiyacım olduğunu anladım kareleri görünce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürekli o moddayım. Sıkıldım binaların arasında olmaktan. Hele sürekli inşaat var buralarda. Ses, toz...

      Sil
  2. hepsi güzel kareler saadet sağol bu güzellikleri paylaştığın için kediye bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için. Balıkçıların olduğu yerde epey kedi oliyor. Tek sıkıntı çekmeye çalışınca hemen ayaklarıma dolanıyorlar. Şöyle istediğim pozu alamıyorum.

      Sil
  3. Fotoğraflara bayıldım, harikalar :-)) Yağmur, kar ve rüzgarda fotoğraf çekmek keyifli olsa da dediğiniz gibi makine için çok riskli. Ellerinize sağlık 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çeaşitli zamanlarda çekim yapıp kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Şu son 1 yıl çok kısır oldu bu anlamda malesef.

      Sil
  4. Dalgaların damlacıkları arasında yürümek eminim keyifli olmuştur, hele sıcak eve gireceğini bilerek yürümenin rahatlığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sevebilirim ama aşırı rüzgar donduruyordu ve insanı resmen yerinden oynatıyordu. Deniz gitti geldi hevesle. Çocuk hala ve iyiki çocuk hala:))))

      Sil
  5. Fotoğraflar için elinize sağlık...Keyifli bir yazıydı...

    YanıtlaSil
  6. Bir anne olarak kendimizi açıklama yapmaya mecbur bırakanlar...
    Her zamanki gibi güzel anlar yakalamışsınız.
    O rüzgarla uzaklara gitse keşke tüm dertler kederler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, malesef bazen savunma durumuna geçiyoruz.

      Sil
  7. ne güzel değişiklik olmuş Biz de Bozdağ gölcük Birgi gezdik günübirlik o bile iyi geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraları da severim. Kar varken gitmek istedik ama olamadı hafta içi malesef.

      Sil
  8. Güzel fotoğraflar almışsınız, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hava şartları engel değil gezmeye, fotoğraf çekmeye. Çok güzel kareler, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en büyük engelim araba kullanmamam. Hele şu hafta sonu yasaklarında bu fena halde ortaya çıktı. Hafta içi eşim izin alamıyor, hafta sonu yasak. Ancak otobüsle gidilen yerlere o da az sayıda gittim.

      Sil
  10. Selam.
    "Kötü anne değilim" cümlenize ufak bir tebessüm bıraktım :)
    Bence her anne kendine ve cocuguna göre iyidir.
    Ayrıca fotoğraf makineniz hep yanınızda olsun, bizde güzel karelerden nasiplenelim. :)
    Selamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuğu poz vermek için o suların içine atmış gibi görünmemek için yazmıştım bu cümleyi. Genel olarak ne kadar iyi bir anneyim bunun yanıtını ben veremem sanırım.

      Sil
  11. urla da iskelede yengeç lokantasındaki deniz ürünleri muhteşem :) aklında olsun bi gün yersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dışarıda yemek yemeyi çok sevmiyorum. Biraz takığım sanırım. Hiç yemiyor değilim ama hijyen falan mümkünse kendi yaptıklarım hep tercihim olmuştur. Hoş deniz ürünlerini beceremeyeceğim düşünülünce bu önerini corona bitince değerlendirmeli.

      Sil
  12. Görseller şahane emeğinize sağlık içimiz açıldı:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder