Datça'dan son kareler

Tatil bitti, sonbahar geldi ben daha yaz kareleri paylaşmayı sürdürüyorum. Ne edek yaz, deniz, gezmek güzel şey. Benim sevmediğim soğuklar kapıda malesef.

Neyse Datça tatilimizin devamında bir günde çadırda kaldık. İlk niyet Akyaka taraflarıydı ama orada daha önce keşfettiğimiz bir yerin biraz bozulduğunu duyduk, sonra netten bulduğumuz Bördübet taraflarına çevirdik rotamızı. Dolana dolana şu yukarıda gördüğünüz yerde kurduk çadırımızı.

Buraya Datça demek mümkün değil aslında. Marmaris'e daha yakın. Marmaris-Datça arasında tabelalar yönlendiriyor sizi. Bördübet-Amazon koyu tabelaları var. Amazon koyunu merak ettik ilk etapta epey bir gittik uzaktan birşeyler gördük ya yol kötüydü, navigasyon ne kadar yol kaldığı hakkında pek sağlıklı bilgi vermedi. Vazgeçildi. Ama ben gitmeyi isteyen tek kişiydim. Uzaktan çektiği kare aşağıda. 2 tane tesis varmış orada.

Burası da yol üstü keşif sırasında denk geldiğimiz bir dere. Severiz böyle yerleri, şöyle içerilere kadar yürüyüp keşif yaptık biraz. Aşağısı da derenin denize açıldığı kesim. Yüzmek için gözümüze fazla sığ göründü vazgeçtik burada kamptan.

Çadır kurduğumuz koyda günbatımı. Gittiğimizde rüzgar ve dalga vardı. Yine de yüzdük. Hadi ikinci bir kez daha girelim dedik dalga artmış epey kıyıya zor çıktık. dalga resmen savuruyor insanı.Sabah yüzeriz dedik ya uyandığımızda durum değişmemişti. Kahvaltı yapıp yola koyulduk. Sakinliği güzel, yüzme kısmı tatsız oldu. Ama gece alabildiğine yıldız doluydu gökyüzü.