Ağaç Ev Sohbetleri 60


 Sevgili deeptone'un başlatıp pek çok blogcunun 60 haftadır sürdürdüğü Ağaç Ev Sohbetleri'ne ben de giriş yapayım dedim. Bu kadar zamandır pek çok blogdan sohbetleri okuyorum aslında. Bu haftanın konusunu  http://bigudilianneblogger.blogspot.com belirlemiş.

Bu haftanın konusu "ölmeden önce yapılacak 3 şey"

Konuyu okur okumaz ikisi direk diliminucuna geldi zaten. Aslında benim için ölmeden önce değil de hala elim ayağım tutarken yapılacak 3 şey demeli. 

Birincisi Kuzey Işıkları izlenecek ve fotoğraflanacak. Eh tee oralara kadar gitmişken yürümeli, gezmeli. Kuzeyin şelalelerini görmeli bol bol keşfetmeli. Bunun için de sağlam bacaklar lazım sanırım...

Sonra Kızıl Deniz'de dalış yapılacak. Bakmayın bunun benim büyük hayallerimden biri olduğuna. Teee bekarlıkta dalış kursuna gidip tek yıldız brovemi almıştım. Ama 21 dalışta kaldım. Araya evlilik, çocuklar eh biraz da pahalı bir spor sayılır...kaldı gitti işte. O zamanlar derdim Kızıl Deniz'de dalış yapacağım diye hala yapacağım. İnsanoğlu tam gaz kirletiyor denizleri ben görmeden oranın da içine etmeseler bari.

Ve tabiki Karia Yolu'nda yürüyeceğim. Biraz uzun 850 km. Ama yapılabilir, yapan var sonuçta. Geçen yıl ev halkından söz almıştım hiç değilse bir haftalık bir rota belirleyelim yürüyelim diye yine su koyverdiler. Bu en yapılası olan aslında. Ne yani bacağa kuvvet. Şöyle grupları araştırıp gitmeli iyice yaşlanmadan.

Tabiki tüm bunları yaparken kaliteli bir fotoğraf makinası şart. Aynasız modellere geçesim var dolar aldı başını gitti. Çıkmayan candan umut kesilmezmiş olur o da diyelim...

Yorumlar

  1. isteklerin gerçekleşsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. bu üçünü de yapmayı isterim. dalgıçlık aklımda, kuzey ışıkları kolay yaaa :) karia da yapılır. foti de tabii. yürüyüş trekking spor yüzmek foto deniz seyahat yemek işte hayat yaaa :) bacak diyon hep, bi sıkıntın var galibaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzey ışıkları için dolar lazım ama.....şaka bir tarafa çocukların eğitimini falan düşününce pek rahat harcama yapamıyoruz.

      Sil
  3. bi hafta da ağaç ev konusunu sen bulup yazsanaa şöyle gezmeli fotili tarhanalı turşulu hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem gezme hem turşu diyorsun....gezip, keşfetmek isterken tarhana yapmayı sorumluluk kabul eden zavallı ev kadınlarının hali:(((

      Sil
  4. Gerçekten hakkını vermişsiniz sorunun:) Karya yolu en az on gün sürer sanırım. Umarım hepsini birer birer gerçekleştirirsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gün yeter mi bilmem. Tamamı için yetmez de. Araştırmaya başladım, gidecek gruplara takılabilirim belki diye. Bakalım. Ev halkı beni yarı yolda bırakıyor. Benim kadar sevmiyorlar bu gezenti durumlarını

      Sil
  5. Offf keşke. Ama şu ekonomide zor valla. Tamam geçim sıkıntımız yok şükür ya çocuklar olunca insan o kadar da rahat harcayamıyor.

    YanıtlaSil
  6. Selamlar, Karia yolunu merak edip haritadan baktım. Coğrafya olarak en yapılası hayal olarak göründü gözüme. Ve evet, daha fazla yaş almadan yapılası olduğuna katılıyorum. Kuzey ışıkları ve Kızıldeniz harika hayaller olarak göründü gözüme inşallah diyorum. Benim de çok uzun yıllar kurduğum bir hayal vardı. Unutmuşum. Yazıyı okurken aklıma geldi ama artık gözüm kesmiyor. Uçaktan atlamak :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder