Blogger yine değişmiş





Blogger yeniden değişmiş. Benim gibi teknoloji özürlüleri için ne büyük felaket. Yayın yapayım dedim (Dark dizisinden bahsedecektim) cık yeni yayın nasıl yapılır bulamadım. Vazgeçip dizi izlemeye gittim...

Neyse bilgisayarı kapatmadan yeniden uğraşayım dedim biraz forumlarda dolanınca buldum. Altta kocaman turuncu yuvarlar içinde artı işareti var. Ona tıklayacakmışız. Yani "yeni yayın" yazısının nesini sevmediler ki. Gayet basit ve netti.

Çerez merez bir kısım bildirimler daha var ya onlara başka zaman bakarım artık. Bir anda bu kadar yükleme bünyeme fazla:)))

Yorumlar

  1. Her geçen gün bir yenilik geliyor malesef bloggerda bu akıma elbet bir gün uyacaktı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusun. Değişiklik şart. İşte teknolojide yeniden öğrenmek zor geliyor bana. Bir de bu ara o kadar çok iş var ki oturup kendimi veremiyorum bazen.

      Sil
  2. Eski görünüme git seçeneği var bende. Acaba sizde yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var bende de o seçenek. Ama ağustosun sonunda mecbur buna geçilecekmiş. Bari şimdiden öğreneyim dedim.

      Sil
  3. Bir süredir kullanıyorum ben... Yanlışlıkla geçmişim geri dönemedim hahahaa :)
    Ve evet yeni yayın nereden yazılacak bulmak için göbeğim çatladı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma. Ben şöyle arandım önce. Baktım ortalarda bir şey yok. Gittim dizi izledim. Eh ya bloğu bırakacağız ya öğreneceğiz deyip bu kez google amcaya başvurdum. Forum vardı ingilizce oradan öğrendim. Yalnız değiliz yani...

      Sil
  4. Kendisi değişmiş. Birkaç gündür girmemiştim. Yorumlar falan değişmiş.

    YanıtlaSil
  5. Bir süredir duyuruyordu, bende geçmiştim.Eskisi daha kolaydı sanki yayın kısmında.Şimdi resim nered,yazı nasıl ayarlanıcak falan biraz uğraştırıcı.

    YanıtlaSil
  6. bende gözükmüyor daha. eskisi gibi. foto koymak çok zormuş, yani, fotoları yazının istediğin yerine koymak zormuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder