Ev çekim denemeleri-duman-


Evde çekim denemeleri sürüyor. Aslmında epey bir deneme oldu ilk paylaşımımdan sonra ya eskisi kadar yazasım yok. Hep birşeyler geri kalıyor. Onca boş vakit nasıl yetmiyor bilmiyorum.

Neyse duman çekmeyi denemek istedim geçen hafta. 2 eksiğim varmış. Dumanı çıkartacak tüts ve kuvvetli ışık. Tütsü yerine türk kahvesi kullandım. Gayet iyi sonuç verdi. Işık için elimdeki fener yetmedi malesef.

Işık var mı var. Ama karanlıkta çekim yapıldığı yetersizse ya için iso artacak o zaman gren kaçınılmaz. Ya da enstantane düşürülecek o zaman da hareketli olan duman flu çıkıyor. Neymiş iyi bir ışık bulunacakmış bu çekim için.





Yorumlar

  1. çok güzel çekimler olmuş bence sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel fotolara bakarak kafa dağıtıyorum sosyal medyada da gördüğümde..:)

    YanıtlaSil
  3. böyle de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok başarılı daha da geliştirirsin sen ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli eksikleri tamamlayarak olmayacak iş değil. Sağol:)))

      Sil
  5. Duman çekimleri güzel olmus. Bir kere denedim bir daha da denemedim. Çok ugrastirdigini hatırlıyorum. Kahve kullanmıştım. İyi duman yapiyor ama kısa sureli oluyordu galiba. İki kişilik iş ☺

    YanıtlaSil

Yorum Gönder