Corona zamanı badana


Corona zamanı kocaları evde bulunca ne yapılır badana yaptırılır. Ne zamandır salonu kırık beyaza döndürme planlarım vardı. Benim her iş elinden gelir koca kişisinin en nefret ettiği ise badanadır. Badana deme canını al adamın o derece. Ama para verip yaptırmaz da. Bu hafta biraz uzunca evde kalacak olunca hadi dedi (biraz da benim çenemden kurtalmak için) başladık. Çarşamba salonu boyadık. Ben bir gün önceden iyice boşaldık iyi bir istifleme yaptığım için kolay oldu.  Ama büyük boy boya almış eee bitirilmeli. Çocukların odası da dedim. Demez olaydım.


Dün sabahtan önce Ada'nın odasını boşalttım ki nispeten kolay Üniversiteye hazırlık kitapları, yatak,bazanın için yığdım yatak odasına. Devrim orayı boyarken bu kez deniz'inkine giriştik. Deniz'le kütüphanenin tek kanadını boşalttık ve pes ettik. O kitaplar ıvır zıvır süsler. Aman allahım balkon falan doldu, daha 2 kısım daha var boşaltılacak. İnsan niye bu kadar kitap-ıvır zıvır alır ki bile dedim o derece bunaldım.


Neyse fotolar pek bir flu olmuş ya. Bazayı ortaya çekip güya üstlerine sınıf sınıf kitapları yerleştirip bir güzel sarmaladık. Badaha 6 gibi bitip de temizlik faslına geldiğinde kollarım falan bitmişti. Kütüphaneden indirdiğimiz kitapları sığdıramadık bu kez. Hani tamir edip de vida fazlası çıkartanlar gibi. Aman dedik bir noktada gittik film açıp seyrettik.


Bugün de üst kat (normalde kiracı olurdu. 1 yıldır yaşattıkları sıkıntılardan kiracı almıyoruz artık. Çocuklar kullanıyor şimdilik) boyanıyor. Sigara kokusu var oralarda diye Devrim temizlensin istedi. Azıcık izinli bilgisayara girdim ben de.

Yorumlar

  1. Kolay gelsin :) Ellerine sağlık tüm ailenin :) Evet, biraz zor bir iş, ama bitince oh mis, tertemiz oturacaksınız :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin bahara temizliğini bitirmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Corona yüzünden bu yıl erken oldu. Değilse bahar ayları hep toprak işine ayrılıyordu

      Sil
  3. Kolaylıklar dilerim Saadet, boyamak keyifli ama o eşyaları toplayıp yerleştirme kısmını da ben hiç sevmem. Bulaşık makinesini boşaltmakla ya da yıkanan çamaşırları yerlerine yerlestirmekle eşdeğer benim için😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşaltmak neyse de yerleştirmek zul oldu. Zaten çok özenmedik kitapları yerleştirirken. Bilahare yeniden gözden geçireceğim. Üstteki boş daireyi de boyayıp temizleyince iş arttı. 1 yıllıdr temizlik görmemiş ve içerden sigara isi lekeli camlar canımı çıkardı resmen...

      Sil
  4. Kolaylıklar dilerim Hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, size de iyi ramazanlar dilerim....

      Sil
  5. ooo maşallah maşallah evde hem hareket hem faydalı bişi ne güzel fikir yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı iş kısmını benim koca kişisi duymasın. İlk 2 gün özellikle diş biliyordu.

      Sil
  6. Kolay gelsin en iyisini yapmışsınız.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder