Bahçeden bahar kareleri


Ön balkonumda portakal ağacı var. Balkon hizasını geçiyor. Tam da şu dönem mis gibi kokuyor. Küçük de olsa bu tarafta limon ağacı da var. Bir de hanımeli. Mis gibi üçlü...


ıyyy'lık bir böcü olsa da yeşilin üstünde pek estetikti.

 Bu yılın ilk kırlangıçkuyruk cinsi kelebeğini gördüm. Aslında 2 yıldır denk gelmiyordum. Bir kuyruğu kopuktu ama.

 Arkadaki küçük leylak ağacım. Artık bu taraf tam bir bina çöplüğü oldu. En son dibimize yapılan bina imar alana kadar boş bıraktığı arka bahçeyi de kapattı üstüne de balkon çıkıp oraya duvar ördü. Bir de griye boyadı tam oldu...

Ve papatyalar onlarsız bahar olmaz sanırım...


Yorumlar

  1. Portakal ağacı çiçeği ne güzelmiş ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bir de kokusunu duysan. Sabaharı muhteşem bir keyif. Oralarda oluyorsa mutlaka dik.

      Sil
  2. O gri binaya rağmen içim açıldı Saadet, bir tutam ota hasret kaldık nerdeyse. Ama evimi küçük bir botanik bahçesine çevirme yolunda emin adımlarla ilerliyorum neyse ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde çiçek yetiştirmek de keyiflidir. Ben hem öğrencilik hem kiracılık dönemimde ev e taşırdım çiçeklerimi bir de (serde züğürtlük var) araba küçük gelirdi her evre bırakırdım birkaçını. Hadi baştan. Ama hem bahçeli ev olunca hem de çocuklarda alerji çıkınca evde yetiştirmeyi bıraktım.

      Sil
  3. haftasonu gidiyonuz mu bahçeyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep tarladaydık 3 gün bol bol çekim yaptım. İçlerinden çıkıp onlardan paylaşayım. Çalıştık, çapa yaptık.

      Sil
  4. üstten ikinci foti, hep yerde çektim hiç böyle rastlamadıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yeni dikilmiş rokalarımın üstündeydi vatandaş. aaaa bunu çekmeliyim dedim. Gidip makinayı alana kadar biraz kadrajı bozmuş ya yine de çok estetik bence.

      Sil
  5. Portakal ağacının ve çiçeklerin kokusu fotoğrafları görünce burnuma geldi:)
    Betonlaşmaya üzüldüm, her yer aynı maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef. İzmir'de bir yerden bir yere giderken içim kararıyor artık. Boğucu ve çirkin bir binalaşma var. Betonlaşıp sonla kilometrelerce uzağa pikniğe gidiyoruz....

      Sil

Yorum Gönder