Ev çekim denemeleri


Ev deyiz malim. Evde spor yapıyoruz, evin erkekleri evde bol bol yeme-içme ( şu günleri az kilo almayla atlatsak keşke) ev işi....hep aynı rutin rutin.

Yine de şanslı buluyoruz kendimizi. Ev bahçeli, dışarı çıkıp uğraşacak bir iş var. Ev içi tamir işlerini falan yapıyoruz az az. Hiç değilse Devrim'in düzenli bir işi var. Malesef bu dönem sadece evde kalma sıkıntı anlamına gelmiyor. Pek çok kişi için işsizlik demek sıkıntı demek...

Yine dallandırdım sanırım. Aslında bugün fotoğraf günü ve ben ev içi çekim denemelerimi koydum bugün. Dün akşam evde karanlık ortamda ışıklı denemeler yaptım. Daha da geliştirilebilir ama keyifli kesinlikle..





Yorumlar

  1. güzel denemeler olmuş, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Fotolar çok güzel görünüyor... ellerinize sağlık... umarım bu günleri çabucak atlatırız...

    YanıtlaSil
  3. Bu iste yeniyim ve istikrarli olarak yapmak istiyorum bana yardimci olmak icin bu yazimi okursaniz sevinirim
    http://bilgininzirvesi.blogspot.com/2020/03/vucudumuza-koronavirus-girerse-ne-olur.html

    YanıtlaSil
  4. Bu iste ye iyim ve istikrarlı olarak yapmak istiyorum bana yardimci olmak icin bu yazimi okursaniz sevinirim http://bilgininzirvesi.blogspot.com/2020/03/vucudumuza-koronavirus-girerse-ne-olur.html

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotoğraflar Saadet, başka bı zamana ait gibiler. Bu arada eşimle biz de sporu aksatmamaya çalışıyoruz ancak garip bir şekilde ikimiz de o kadar yemeye rağmen günden güne zayifliyoruz. Henüz cozemedik sebebini ama umarım kaslardan gitmiyordur diye umit ediyoruz. Sağlıklı günler sana ve ailene 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı bir zayıflamaysa çok iyi. Ben kilo aldım malesef. Ki yemem artmadı, sporu da sırakmadım. Benim ufaklık stresten kilo alıyorsun sen diyor bana.

      Sil
  6. ben de onlar ne dicektim, dergi sayfalarıymış hımmm iyi düşünceee :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. İlk karedekine benzer fikri netten aldım. Gölgeliler yaparken spontan oluştu aslında. Dışarı çıkamayınca evde denemelere başladım. Bir de mutfakta yaptıklarımı çekiyorum işte.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder