1,000 Times Good Night/ Binlerce Kez İyi Geceler


1,000 Times Good Night/ Binlerce Kez İyi Geceler, bir savaş fotomuhabirinin hayatını anlatıyor. Ne seyredeyim modunda dolanırken fotomuhabirlik konusu ilgimi çekti ve açtım. Duymadığım bir filmdi.

Film 203 yapımı çok da yeni değil yani. Rebecca işini tutkuyla seven bir foto muhabir. İşi gereği tehlikeli coğrafyalarda, tehlike altında çekim yapıyor. Filmi seyretmeye başladığımda çok da iç açıcı şeyler beklemedim tabiki. Ama Rebecca'nın fotoğraflarıyla anlatmaya başladığı haberi kavradığımda içim burkuldu. "nasıl yani, bunu nasıl fotoğraflar insan, nasıl sessiz kalabilir" modunda (kim bilir farkında değilim belki sesli bile konuşmuşumdur) seyrettim o dakikaları.


Film paylaşmanın kötü türafı da bu sanırım. Konuyu nereye kadar açık etmeli? Bu tarz filmleri seviyorsanız izleyin derim...


Neyse Rebecca'nın hikayesinde tek taraf bu değil. Film aslında çokca onun ailesi ile yaşadığı sorunlara yer veriyor. 2 kızı var ve hem onlar hem de kocası O'nun yaşadığı tehlikeli hayattan yorulmuşlar.


Yorumlar

  1. iki mükemmel oyuncu başrolde, izleriiim :)

    YanıtlaSil
  2. Eskiymiş ben de izlemedim. Julliett Binosch u da severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir filmdi. Bazen böyle kaliteli yapımlar popülerlerin arasında kayboluyor

      Sil
  3. Bu filmi izlemiştim. Bir ara fotoğraf konulu filmlere dadanmistim. 😊 izlenesi filmlerden... İspanyol filmi vardı. Hani evde saklanan koca karakterinin olduğu. O filmi izledim. Çok begendim. İnsanlar ne şartlarda yaşıyorlar bilmediğimiz ne çok olay var...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder