İşler güçler; kış hazırlıkları


Azıcık kopma modumdayım bu günlerde yine. Bunun nedeni biraz işler biraz nedenini bilmediğim bir isteksizlik. Çocuklar okula gidince daha rahat olurdum diyordum ya hiç nete giresim bile yok. Evle ilgileniyorum dah çok.

İlk etapta anne eli değmiş eriştem. Sağolsun 3 yıldır yapıyor. Ben hamir yoğurma, getir-götür, temizlik vs ile mis gibi eriştelere kavuşuyorum. İşin komiği ben yufka açmaktan hiç hazetmezken Devrim denedi ve becerdi...
Daha tam kurumadan annemden taşıdığımız için benim erişteler bu yıl biraz kıvırcık oldular bu arada.



Ve tarhana; korkulu rüyam. O kadar tarlada çalışıyorum, toprak kazıp tuğla taşıdığım oluyor ama şu tarhana kadar beni korkutan iş yok. Neyse o da bitti artık. Bu yıl dondurucuda yerim vardı bir kısmını minik kaplarda kaldırdım. Taze tarhananın o ekşimsi tadını çok severim ben.


Sadece bunlar değil tabiki. Salçamı, şişe domateslerimi de yaptım. Dondurucuya kaldırılacak sebzelerle ilgilendim. Ama çoğunuz yaşıyorsunuz sanırım bu yıl pazarlarda sebze yok denecek kadar az. Böyle devm ederse kış kadar seneye yaz da çok zor geçecek gibi.

Yorumlar