Didim'de su altı


 Bir Didim tatili daha bitti. Bu yıl 13. kez gitmişiz. Artık iyice oralı olduk. Ama artık ben biraz ara verip tatil bütçesini yeni yerlerin keşfine ayırmak istiyorum. Bakalım ev halkı da onay verdi.



Su altı çekimi anlamında verimli olamadı tatil. Su aşırı bulanıktı. Sıcaklıkla bir ilgisi var diye düşünüyoruz. Çünkü soğuk sular daha net oluyor. Didim'de deniz  fazlasıyla sıcaktı bu yıl. 
İşte olan kareler bunlar.


Ama yüzme anlamında da aşırı verimliydi. Ada zaten yüzüyordu da Deniz şaşırttı bize epey uzun mesafe ve paletle yüzmeye başlayınca iyi oldu. Orada 7 tane koy var. Koylar arasında yüzdük durduk. 5. günden sonra ayak bilekleri başta olmak üzere epey bir ağrı çektik ya olsun. Yüzdük ve mutluyuz.
Hatta bazı günler Deniz balık tutacağım dedi; kahvaltı  öncesi de yüzdük. Ada gece yüzmeyi merak etti akşam yemeği sonrası girdik:)))


 Suyun bulanıklığı meydanda...


Koca kişisi açıyı tutturmuş pek güzel olmuş bu kare.

Yorumlar