Red Sparrow


Hayattaki en büyük amacı bale olan Dominika'nın sahnede geçirdiği kaza sonucu tüm planlarının değişmesini konu alan bir film.
Baledeki görevi sayesinde hem kalacak yer hem de annesinin bakımı sağlanmakta. Balerinliği sona erince tüm bu imkanlardan yoksun kalan Dominika'ya öz amcası yardım elini uzatıyor!!!

Bol ünlemli çünkü bu yardım genç kadının Sparrow School adı verilen bir okulda eğitim alması ve casus olarak görevlendirilmesi...


Oldukça sedistçe ve aşağılayıcı bir eğitimden geçmek zorundalar. Biraz fazlaca ve gereksiz çıplaklık var. Bu kadar göstermeden de o durum seyirciye aktarılabilirdi belki. Hatta eşim de normal tvden seyredelim dedi ben çocuklara uygun değil salona girip çıkıyorlar diye laptoptan seyrettim filmi.


Temelde casusluk gibi görülse de daha çok dram bence. Sonuçta Dominika'nın sahnede geçirdiği kazanın kaza olması bile şüpheli. Konudan anlıyoruz ki amcası dah küçükken göz koymuş yeğenine. Ve O'nu bu şekilde yönlendirmek için sakatlanması sağlamış olabilir.

Sonu oldukça süprizli, süper olamasa da seyredilebilir bir film....

Yorumlar