Yelken Kayalıkları

 Geçen hafta sonu fotoğrafçılık kursu ile gittiğimiz bir nokta da Foça Yelken Kayalıkları idi. Uzun pozlama çalışılacaktı burada. Ben de uzun pozlama için gerekli nd filtre yok. Artık ne kadar olursa modundaydım. Ama bir abimiz bana lensini ödünç verdi. Nd filtre ile çekim yapmanın bir ilmi var, matematiksel hesapları var. Konuya hakim olmayan ben epey bir zaman filtreli çekim ayarlarıyla cebelleştim. Ve günün bonusu makinam ve uzaktan kumandam anlaşamadılar. Gardım düştü:(((

Ortaya beni çok tatmin etmeyen ama idare eden kareler çıktı...

 Ama gelelim buraya. Eski Foça ile Yeni Foça arasında bir noktada.  İlk kez gördüm ve bayıldım. Dar bir patikadan iniliyor koya. Göçmenler epey bir geçiş yapmışlar buradan ve patika açmışlar burayı bilenlerin dediklerine göre. Ama çöpler de var malesef. Tamamen kayalık bir koy. Yine de mutlaka gelip yüzmek istiyorum.


Yorumlar