Filmleri izledik şimdi ödül zamanı...


sibelynka'nın düzenlediği altın küre çelinc olayına katılmış ve yoğun biçimde film seyretmiştim. Ben izlemem gereken filmlerin tamamını bitiremesem de 18 tane filmle epey bir fikrim oldu.



En iyi film; Three Billboards Outside Ebbing


En iyi yönetmen;  Genel olarak Guillermo del Toro kazanacak görünüyormuş ama ben Lady Bird'ü de çok sevmiştim. Yani Greta Gerwig..


En iyi kadın oyuncu;  Frances McDormand (3 bilboards)



En iyi erkek oyuncu; Denzel Washington (Roman J. Israel, Esq)



En iyi yardımcı kadın oyuncu; Malesef I Tonya'yı seyredemedim. Seyrettiklerim içinde Mary J. Blige (Mudbaund)



En iyi yardımcı erkek oyuncu; Sam Rockwell (3 bilboards)



Yabancı dilde en iyi film; Loveless

En iyi animasyon; Sadece üç tanesini izleyebildim. Coco, The Baby Boss ve Ferdinand. Üçü de güzeldi.



Pek de tutturmuş sayılmam. İşte gerçek sonuçlar...

En iyi film; The Shape of Water
En iyi kadın oyuncu;  Frances McDormand
En iyi yönetmen;  Guillermo Del Toro
En iyi erkek oyuncu;  Gary Oldman
En iyi yardımcı kadın oyuncu;  Allison Janney 
En iyi yardımcı erkek oyuncu;  Sam Rockwell
En iyi yabancı dilde film; A Fantastic Woman (Şili)
En iyi animasyon; Coco
 






Yorumlar