Denizin altındaki ayrıntılar....



Suyun altına girdikçe ayrıntıları çekme hevesim daha da arttı. Bu makine için daha çok dipte kalmaya çalışıyorum. Ben cidden dalamayan biriydim aslında. Devrim kaç kez nasıl dalmam gerektiğini gösterdi umursamadım. Ama bu yıl uğrşıyorum. Dalma tamam da  yeterince dipte kalamıyorum. Eşim 3 dakika rahat kalıyor ben en fazla 1. Olacak ama.....
Bir de hem dalga hem dipte kalmak için yaptığımız hareket derken net fotoğraf zorlaşıyor. Varsa bir kayaya falan tutunuyorum çekim yaparken. Bu yosunlarla epey uğraştım mesela. Onları yandan, ışık vuracak şekilde çekmek için. Hatta belli sudaki benim kaldırdığım minik yosunlar...



 Didim'de koyların sınrlarını belirleyen iplerden biri biraz aşağı inmiş. Sonsuzluk hissi uyandırdı bende...

Pina, oldukça büyük bir kabukludur. İçindeki kas dokusu yeniyormuş. Kimi de sırf öylesine çıkartıp atıyor bu canlıları deniz dışına...


Yorumlar