Ortaya karışık fotolar....


Baharın en güzel renkleri her yeri sardı şu günlerde. Doğa cıvıl cıvıl tüm güzelliklerini sunuyor resmen. Fırsat buldukça çekim yapıyorum ya onladan bir kaçını paylaşayım dedim. Dışarısı o kadar güzel ki. Hoş bugün işim var bahçe ile uğraşamayacağım malesef. Yarın artık....

 Makro çekimde ışık çok  önemli. Bu vatanaş da otların arasına kaçıp duruyordu. Parmağımla daha açığa alayım derken burada da birkaç kare çekmey çalıştım. Tek elle yani:)))

 Kapalı balkonun camlarını silerken göz göze geldik kendisiyle. Deniz'in alerjisi olduğu için malesefyuvasını uçurmak zorundaydım. Daha önce de kapalı balkonda sokmuştu arı deniz'i. Ve biz bu şekilde öğrenmiştik alerjisini. Yuvasını uçurmadan önce yine pervazlara tırmanıp çektim bunu:))

 Gelincikleri seviyorum ben. Yeşilin içinde nasıl da güzeller:)))


Bu da nazar boncuğumuz olsun. Miniciktir bu çiçek aslında. Bakmayın burada çok yer kapladığına.....

Yorumlar