Odun mumluk

Bu bloğu açtığımda bir örgücüydüm ben. Hatta dantel bile örerdim. O derece yani:))) Şimdi odunlarımı seviyorum sadece....
Şaka bir tarafa sanırım yıllardır örgü-dantel ördürmelerinin etkisiyle mi nedir bilmem çok iyi dantelin çok güzel kullanım alanları olmasına karşın yapmak hiç içimden gelmiyor. Örgüyü de evde kullanan kalmadı. Hatta zamanında yapmışım hırkalar falan hiç giyilmeden küçülmüş.


Son yıllarda en sevdiğim odunlar. Hatta oymacılık kurslarını araştırmıştım İzmir'de bulamadım. Böyle elimdeki odunlarla birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bu kütükleri daha önce de paylaştım. Kek standı ayağı, resimlik ya da kitap tutucu olarak sıklıkla kullandım kendilerini....Bunlar paletlerin aralarından çıkmıştı bu arada..

Bu kez de mumluk oldular. Benzerlerini yine pinterestte görmüştüm. Küpler önce zımparalandı tabiki. Sonra o mum için delik açıldı ki. Bu biraz sancılı oldu. Yapı marketten aldığımız aparat tam delmek için. Bu yüzden içini oymak biraz sorunlu oluyor. Neyse Devrip pek güzel halletti bunu...

Önce kara kalemle çizip (ki resmim berbat biliyorum) üzerlerinden ahşap yakma ile geçtim. Havya kullanıyorum ben bu yüzden çizgilerim çok net olmayabiliyor. Çiçeklerin içlerini permanent kalemle boyadım Yat verniği ile vernikledim. Bu işi dışarıda yaptım vernik kokusu fena etkili olabiliyor. Pek sevdim bunları:)))

Yorumlar