Bahçemin en güzel mevsimi

 Mart sonu ve nisan ayları bahçemin en güzel mevsimi. Güller dolu dolu açıyor, papatyalar, adlarını bilmediğim rengarenk çiçekler, nergis, arılar, kelebekler....Bu mevsimde bahçede oturmaya bayılıyorum aynı zamanda hart hart kaşınıyorum:)))
Ada garibim de hapşırıp duruyor tabiki...

 Evdeyiz ya bu aralar hafta sonu dün de bahçedeydik. Çay içtik, yemeğimizi yedik mis gibi kokular arasında. Biraz da fotoğraflayayım dedim çiçeklerimi.
Bu pembiş çiçeğin adını bilmiyorum ama çok seviyorum. Bizim evin konumu düz değil meyilli bir arazi burası. O yüzden kayalarla destekleyip basamak gibi yaptık bahçenin kimi yerini.


Ada bahçede test çözüyor...Ben de deniz kıyısından topladığım şeyleri yaymıştım birşeyler yaparım diye. Yayıntım da girdi kareye....

 Cumartesi günü Omlet'in bacağında tel farkettik, çokartalım dedik çıldırdı. Meğer tel değil olta ucuymuş. Çentikli olur o. Halamızı aradık (İstanbul'da veteriner) bir arkadaşını önerdi. Karşıyaka'ya gidip oltayı çıkarttık. Bizde kediler böyle koli içinde seyahat ediyor. Şansa pek sakindi...

Yabani papatyalar ve nerdeyse Devrim boyunda uzayan iri papatyalar. İriler aşağıda pek belli olmamış. Çok azgın olduğundan bahçede pek barındırmıyorum bunları. Diğer bitkileri boğuyor. Aklıma gelmemiş çekmemişim fotoğraf....Balkonun yan tarafı tarla gibi ama...

Ben bu yayını yaptıktan bir saat kadar sonra evin yanındaki boş arsada ekskavatör çalışmaya başladı. Öğleden beri tak tak beynime giriyor sanki o alet. Yani güzel baharın içine ettiler desem yalan olmayacak:((( Demiştim ya burası yamaç biraz ve zemin acayip kayalık. Koca arsa kaç hafta sürer bilmem o kayaları kırmak...

Yorumlar