Çerçevesi de elimden çıktı....


Geçen gün alt katta bulduğum çıtalara göz diktim. "Bunlardan ne güzel çerçeve olur" diye geçti içimden. Oldular:)))

 En alttaki fotoğrafta görüldüğü gibi çıtaları kestim önce. Sonra zımparaladım. Zemini koyu yeşil ahşam boya ile boyadım. Üzerini mumladım. Mumun üzerine de kapatana kadar beyazla boyadım.  Çerçevenin arkasına gelecek şekilde kalın karton keserek işlemeyi buna yapıştırdım. Aşağıda karton görülüyor. Onu da çerçeveye yapıştırdım. Çıta oldukça kalındı rahatça duruyor o yüzden.

 
 Bu tür şeylerde en zoru işlemenin temizliği. Toz oluyor haliyle. Bana bir arkadaşım  şeffaf kola almıştı. Su içinde eritilerek kullanılıyormuş. Ben birkaç işlememi bir gece bu suyun içinde beklettim ama sertleşmedi. Ya ben kullanamadım ya da kötü bir üründü....


Yorumlar