Tarlada gece başka güzel


Gündüz havalar hala aşırı sıcak ama geceler serinlemeye başladı. Biz de okullar açıldıktan sonra kalamayız diye tarlada bu yıl son kez gecelemeye karar verdik bu hafta sonu. Ay yoktu, yıldızlar nasıl muhteşemdi anlatamam. Benim çektiklerim manzarayı anlatamaz bile. Samanyolu çıplak gözle bile görünüyor çok güzeldi...

Tek sıkıntı fırtınaya yakın rüzgar olmasıydı. Malum Çeşme civarı rüzgarlı olur bu hafta sonu da kötüydü hava. O yüzden tripotla çekim mümkün olmadı. Makinenin altına taşlar koyarak falan yıldızları çekmeye çalıştım.

 Yukarıdaki kare sabah 5.30'da. Uyanmıştım dayanamadım bir kaç kare daha çektim. Şu parlak yıldızı görüyor musunuz. Kocaman birşey...

 Evin çatısına da çıktım. Hoş rüzgar kötü etkiledi ama şu ağaçla yıldızları çekmek istedim...

 Yusufçuklarım da azalmış, mevsimleri bitiyor sanırım..

 Evin etrafında 3-4 sürü vardı gece. Çobanların fenerleri, köpeklerin havlamaları epey hareketli bir gece oldu...

Kedimiz de bizimle 3. kez geldi tarlaya...

Yorumlar