Her şey sanat için:))))))))))))))

Oldukça komik bir yazım var akşam akşam.......Bugün annemdeydim. Benim evin önünde kazı çalışmaları var ne zamandır toz toprak devamlı. Salçamı temiz olması için annemde yaptım. Tüm gün doğra, robottan geçir, süzgüden ayıkla derken helak olduk. İşin komik tarafı şu fotoğraflarda gördüğünüz tırtıl kardeş annemin asmasına dadanmış. Hatta 3 tane de yeşili varmış ama annem onları atmış. Bunu da atmış da bu yaşama tutunmuş resmen:)))

Neyse gördü bugün daha dün atmıştım diye sinir olurken ben hemen cepten fotoğraflarını çektim. Kendisi oldukça dev bobutlarda.  Facebooktaki üye olduğum fotoğraf gruplarında paylaştım bu kareleri. Onlardan " kelebek halinin fotolarını da bekliyoruz" mesajları gelince kendisini yaşatmak şart oldu. Annem tiksiniyor ne yapacağız kutuya koyduk eve getirdik:)))) Annem bana gülüyor kapıdan çıkarken ben "valla herşey sanat için" diyen bir tip.....

Kendisi şu an bahçede bol bol asma yaprağı ile birlikte kutuda duruyor. Bakalım kelebek halini görebilecek miyiz?



Yorumlar